onsdag 1 februari 2023

9 sexnoveller som eggar fantasin: Rörmokaren

Korsetten sitter som en smäck! Liw njuter av sin kropp i spegeln, så här sexig vill hon känna sig oftare. Då ringer det plötsligt på dörren. Liws lekfulla nyfikenhet och det oväntade besöket bäddar för ett hett möte. 

Sakta drar jag min andra stay-up uppför mitt nyrakade ben. Därefter fäster jag den sista strumphållaren som hänger ner från den åtsittande korsetten jag har på mig. Jag kråmar mig lite sexigt, samtidigt som jag betraktar mig i spegeln. Det var precis så här het jag ville känna mig när jag för några veckor sedan klickade hem den här korsetten på nätet. En mamma som jag kan faktiskt se ut som en riktig MILF med lite ansträngning! Jag beundrar mig själv för en stund och lägger huvudet på sned. Sen svävar jag direkt iväg i tankarna, vilket får mig att smeka mig själv ner över min rumpa. Så här sexig behöver jag få känna mig lite oftare. 

Plötsligt ringer det på dörren. Shit! Vad nu? I all hast kastar jag på mig en morgonrock och går mot dörren. Det visar sig dock vara tonårsdotterns morgonrock, som är alldeles för kort. Men den får duga. Jag försöker samtidigt febrilt komma på vem i all världen som kan stå utanför dörren. Inte riktigt läge nu, mumlar jag för mig själv och ler nervöst.

Med ena handen som håller ihop morgonrocken öppnar jag dörren lite försiktigt och sticker ut näsan. Det första jag ser in i är bringan på en man klädd i en svart t-shirt och ett par ganska slitna snickarbyxor. Jag får lyfta blicken ordentligt för att se honom i ögonen. Han måste vara nästan två meter lång. Och faktiskt riktigt behaglig att lägga ögonen på. Hans ögon är djupt mörkblå och ansiktet har fina manliga drag. 

 Och så den där precis lagom långa skäggstubben som jag tycker är så sexigt.

 Hej, säger jag osäkert.

Hej, Peter heter jag och det är jag som är rörmokaren, svarar han lite nervöst. Då slår det mig. Blandaren i badrummet uppe och i tvättstugan skulle ju bytas. Var det i dag?! 

 Javisst ja, säger jag. Då har du kommit rätt. 

 Kommer jag olämpligt? svarar han lite generat

Nej, nej, kom in. Du får ursäkta, men jag hade glömt bort att du skulle komma i dag. Men jag ska visa dig badrummet, babblar jag på.

När jag går före honom uppför trappan inser jag hur pass kort morgonrocken är. Utan att vända mig om känner jag hur hans blickar synar mig bakifrån. Såklart kan han ana vad jag har under morgonrocken.

När jag visat honom rätt och gått ner igen börjar tankarna snurra. På med kläder, se anständig ut är första tanken. Men samtidigt finns det också något i mig som vill hålla kvar spänningen och behålla den sexiga outfiten på. Förbjudna tankar kring vad detta skulle kunna sluta med snurrar i huvudet. Jag blir stående som paralyserad en lång stund till följd av mina motstridiga impulser. Men till slut så vinner mitt lite mer våghalsiga jag och underkläderna förblir på. Morgonrocken vill jag dock byta och låter den glida av mig. 

 Då avbryts jag plötsligt av att rörmokaren skriker från badrummet på övervåningen. 

 FAAN! 

 Jag tvekar lite först, men springer sedan uppför trappan igen. Utan en tanke på att hålla igen den hastigt påtagna morgonrocken. Precis när jag är uppe ser jag Peter komma ut från badrummet genomblöt upptill.

 Ursäkta, säger han. Jag satte på vattnet för tidigt. Nu ska det fungera, dock. 

I nästa stund tar han av sig den blöta t-shirten och blottar sin bringa. 

 Kan du visa mig tvättstugan? fortsätter Peter. Om du ursäktar får jag fortsätta jobba vidare så här utan tröja.

Jag känner att jag inte kan sluta titta på honom när jag mumlar fram ”Javisst”. 

Peter ler blygsamt och jag inser vilken läcker man han är, säkert nästan tio år yngre än jag och med ett sexigt men lite kaxigt leende. Och med en ljushårig kalufs som jag blir frestad att dra handen genom.

På väg till tvättstugan kommer jag på mig själv med snuskiga tankar. Här går jag nyduschad med ett sexigt raffset på mig. Och han går bakom med bar överkropp iklädd bara sexiga arbetsbyxor med boxerkalsonger uppstickande över kanten. Jag känner åter hans blickar på mig bakifrån. Det är lätt att föreställa sig att vi bara helt sonika låter våra redan lättklädda kroppar blottas fullt ut och därefter bara låter oss ta för oss av varandra. Jag får nästan som fjärilar i hela kroppen och det pirrar till i underlivet. Undrar hur hans tankar går. 

När vi kommer fram till tvättstugan så försöker jag skaka bort de snuskiga tankarna, så att han ska kunna göra sitt jobb. Tvättstugan är smal, och när jag visat Peter blandaren behöver vi gå förbi varandra och mötas i den smala passagen. Vi vet inte vem som ska ta höger eller vänster och väljer samma håll några gånger. 

När jag låter honom passera touchar våra axlar varandra och min morgonrock glider lite isär. Under den avslöjas tydligt det faktum att jag har en sexig korsett på mig. Jag drar generat ihop morgonrocken och sänker blicken. Då tycker jag mig skymta att han har lite halvstånd att döma av bulan i hans byxor. Känner han samma stigande kåthet som jag? När jag höjer blicken igen och tyst möter hans ögon håller han kvar ögonkontakten. Jag gör detsamma och utan ett ord böjer han sig ner och våra läppar möts.

Jag känner hans varma läppar en kort sekund och därefter står jag överraskad stilla en kort stund innan jag åter tittar honom i ögonen. Antagligen är det som om det står ”ta mig” i pannan. För i nästa sekund känner jag Peters hand smeka mitt hår och leta sig bakom min nacke, för att med en lätt men fast hand föra mig mot honom så att våra läppar åter möts – nu i en passionerad kyss! Jag, som alltid fantiserat om att ha sex med en hantverkare, känner nu förbjudna ilningar längs hela min ryggrad, medan min morgonrock åker i golvet. 

Vi kysser varandra hungrigt för att sedan avbryta med att bara låta våra läppar vara särade och stå stilla medan han tittar mig i ögonen. Till och från tar han för sig som om han redan känner mig, för att i nästa stund agera mer försiktigt. 

 Vad sexig du är, utbrister han plötsligt. Du gör mig så kåt, fast jag borde fortsätta jobba. 

Hans dubbeltydiga kommentar gör mig lite osäker, men samtidigt vild och jag bara måste visa att jag vill ha honom nu. Rakt upp och ner, här och nu.

När Peter lyfter upp mig på tvätt bänken inser jag att han utan tvekan förstått vad jag vill. 

Samtidigt gör jag ett försök att dra ner hans byxor, vilket slutar med att han ivrigt själv drar av sig dem. Han smeker mina sidor över korsetten och vidare upp till mina bara axlar för att sedan vända ner till min rumpa. Utforskande och ivrig som om han har längtat efter min kropp. 

Det bara skriker i mig att jag vill få känna hans nakna kropp mellan mina ben. Jag drar honom närmare mig. Rätt som det är pausar Peter och vi flåsar upphetsat med huvudena tätt intill varandra.

Jag vill ha dig, viskar han. – Du luktar så gott, säger jag samtidigt som jag drar ner hans boxerkalsonger för att markera att jag vill ha honom här och nu.

Jag duschade efter träningen på lunchen, mumlar han tillbaka och flämtar till när jag tar hans kuk i min hand. 

Jag känner hur den sakta växer av min beröring. Den lilla osäkerhet som finns i luften försvinner i takt med att hans stånd sväller i min hand. Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha hans kuk i min mun eller mellan mina ben. Helst båda. Men med tanke på vår sexiga placering för jag hans kuk direkt mot min våta öppning. Det var länge sedan jag kände mig så här kåt.

Känslan när Peter tränger in i mig är berusande. Höjden på bänken passar hans längd perfekt. Jag märker att han vill fylla upp mig precis lika mycket som jag vill bli uppfylld av honom. Han rör sig först snabbt och kraftfullt in och ut några gånger i all kåthetsiver, för att sedan gå över till en mer långsam takt som ger mig behagliga rysningar. Hans mun möter min och han talar sexigt om att jag gör honom kåt. Så avbryter han och drar ut sin kuk för att betrakta mig där jag ligger med benen särade.

 Jag vill se dig ta på dig själv, uppmanar han mig. 

Så jag för min hand mot klitoris och låter sedan mina fingrar vandra vidare till min våta öppning. Därefter sträcker jag upp fingrarna till Peters mun, för det hetsar upp mig att låta honom smaka på mig. Vilket verkar kåta upp honom ytterligare. För snart tränger han åter in i mig och tar mig djupt samtidigt som jag smeker mig själv. Jag lutar mig bakåt och stönar högt hans namn. Det känns så förbjudet i sammanhanget. Det här är ju min favoritställning. 

Vi njuter i några minuter av hans rörelser i mig.

Om vi fortsätter så här så kommer jag, mumlar jag fram.

Fan vad skönt du knullar, fortsätter jag. Peter tittar mig i ögonen när han svarar: 

Jag vill se dig komma … 

 När jag närmar mig klimax håller jag kvar blicken på Peter som upphetsat rör sig in och ut ur mig och samtidigt besvarar min blick. När orgasmvågen väller över mig och jag lever ut mitt klimax ljudligt blir det nästan suddigt framför ögonen av njutning. Jag lyckas inte titta genom hela orgasmen, och när jag sluter mina ögon stönar jag automatiskt högre istället. 

 Ta mig i din mun, befaller Peter efter att min orgasm ebbat ut. Jag ler. Ytterligare något som jag verkligen gillar. Häftigt att vi verkar matcha varandra så bra sexuellt. Jag hoppar ner från bänken och tar nästan hela Peters längd in i min mun. Jag vill visa honom hur mycket jag uppskattar att suga av honom. Han stönar högt när han känner och ser min iver och vilja.

Jag är så nära …, stönar han. 

Jag vill att du kommer i min mun, svarar jag under en kort paus innan jag fortsätter suga. 

Jag märker mer och mer hur nära Peter är när jag fortsätter och tar hans kuk så långt in jag bara kan, för att sedan behandla ollonet med inlevelse. Jag älskar känslan att han är så nära, och det får det att åter pirra mellan mina ben. När han till slut kommer håller han ett fast grepp om mitt huvud som om han aldrig vill släppa det. 

Åh ... fan vad skönt, mumlar han samtidigt som jag känner satsen komma stötvis i min mun i flera tydliga sammandragningar.  

Jag älskar dig, viskar han kort därefter i mitt öra när orgasmens svallvåg har lagt sig.

Ska du eller jag hämta barnen? fortsätter han och ler. 

 Jag kisar mot min make och myser sedan in mitt huvud mot hans bröst. 

Det här var kul! Det vill jag göra igen, säger jag glatt. Men du, rörmokare brukar väl inte få det att spruta så där mycket? 

 Haha, skrattar Peter. Den här gör det ...

NOVELL AV AMELIAS SEXBLOGGARE LIW 

Källa: https://www.expressen.se/amelia/relationer/sex/sexnovell-nar-rormokaren-kommer-har-jag-korsetten-pa-mig-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar