onsdag 1 februari 2023

9 sexnoveller som eggar fantasin: Massage

På en massagekurs träffar Mia den några år äldre, nyseparerade Klara. Nu är Mia hembjuden till Klara för att de tillsammans ska öva på sina färdigheter... 

Snön yr utanför bilen när jag tittar upp mot Klaras charmiga hus som ligger omgiven av skog någon milutanför stan. Jag är tillbaka i min barndomsstad efter några år på vift. I huset framför mig har jag spenderat många kvällar den senaste tiden. När jag flyttade hem anmälde jag mig till en kurs i massage,och där träffade jag Klara. 

Klara är några år äldre än jag, och det gamla huset köpte hon för några år sedan för att rusta upp till sitt drömhem. 

Vi fann varandra nästan direkt, och har kommit varandra väldigt nära under det halvår som gått sedan vi sågs första gången. Klara flyttade till sitt hus med sin dåvarande man, men efter att ha renoverat på heltid gled de ifrån varandra. Sedan de valde att gå skilda vägar har Klara varit ensam.

Jag öppnar bildörren och börjar vandra genom nysnön som precis täckt gången mellan huset och gårdsplanen. Klara har precis fått hem en massagebänk och lovat att ge mig en första massage för att repetera alla greppen från vår kurs. 

Jag gillade verkligen Klara som person redan första gången vi sågs på kursen. Dessutom har jag de senaste åren känt mig lite binyfiken så jag kunde inte avgöra på vilket sätt jag hade börjat gilla henne. Det pirrade alltid lite konstigt i min kropp när jag tänkte på henne och extra mycket nu när jag visste att jag skulle få känna Klaras händer över min bara kropp. 

Jag ler inombords när jag lägger mig ner på massagebänken. Det värmer att jag och min nyfunna vän har samma typ av humor. Hon får mig alltid att dra på smilbanden. Min tröja åker över huvudet och sedan tar jag även av min behå. Jag släpper den mot golvet samtidigt som mina lite nättare bröst trycks mot bänken.

Jag tänker på Klaras kropp som är lite kurvigare, vilket lockar mig. Våra kontraster är ganska påtagliga.

När hon sakta börjar massera mig med sina varma händer blundar jag och njuter. Jag känner mig helt avslappnad i hennes sällskap. När hon böjer sig framåt råkar hennes bröst nudda min rygg, vilket får henne att stanna till lite. När hon pausar hinner jag inte samla mina tankar innan min hand snuddar hennes ena lår med en lätt smekning. Det är en helt oplanerad beröring, men samtidigt ivrig i stunden. Vi stannar båda upp och är tysta en stund tills Klara åter börjar massera mig. 

 Jag tänker på den gången då min binyfikenhet kommit på tal efter några glas vin för några veckor sedan. Att Klara skulle fråga mig rakt ut om denna hemliga sida hos mig förvånade mig egentligen inte då hon har visat sig vara en väldigt nyfiken och rak kvinna. Och även om jag aldrig varit med en annan kvinna, hade fantasin om att vara med en kvinna bara växt sig starkare sedan jag börjat umgås med Klara. Hon hade varit nyfiken den där gången och frågat mig massa saker. Om hur jag visste vad jag kände och vilket kön som egentligen attraherade mig mest.

Jag blir plötsligt ytterst medveten om Klaras händer på min kropp och rycks snabbt ifrån mina tankar när hennes händer går från rygg ner mot min svank för att sedan börja behandla baksidan av mina lår. Jag känner tydligt varenda rörelse hon gör och hur min kropp spänner sig i stället för att slappna av när hon rör mig. Hennes rörelser går från stora kraftfulla tag till mer silkeslena rörelser som med skicklighet rör vid insidan av mina ben, utan att röra något förbjudet. Vi är båda väl medvetna om närheten mellan händer och kön. 

När hon råkar nudda mig mellan benen lite diskret med baksidan av handen ger jag ifrån mig ett tyst stön och kan inte låta bli att sära lite mer på mina ben. Hon är nu så nära mitt kön att jag håller andan.

Jag försöker slappna av vilandes mot bänken och känner hur Klaras händer fortsätter massera insidan av mina lår samtidigt som jag tänker härligt härligt men farligt farligt. Det känns som om hon snart tänker gå vidare på sin upptäcktsfärd. Min puls är hög och min andning känns påtaglig. 

Du är så vacker Mia hör jag henne plötsligt säga. Jag har fantiserat om dig. 

Medan hon smeker mig med sina ord känner jag hennes hand nuddar vid mitt underliv, en öm intim smekning som för någon sekund får mig att tro att jag inbillar mig. Och när hon väl tagit steget känner jag hennes fingrar först runt mina blygdläppar för att sedan smeka min klitoris. Jag särar nu mer på mina redan särade ben och uppmanar henne därmed att våga beröra mitt inre. Efter en stund känner jag ett finger som långsamt tränger in i mig samtidigt som hon med andra handen glider över min insmorda pärla.

Mitt i njutningen minns jag att Klara sagt att hon varit med kvinnor som yngre. Hon rullar nu min klitoris mellan sina fingrar och jag kan inte hålla emot denna starka lust så här stillaliggande mycket längre till. Det får mig att lyfta rumpan så att hon ska komma åt bättre och det får henne att föra in ännu ett finger inne i mig. Jag vill ha henne, känna på henne och fortsätta känna hennes händer mot min kropp. 

Jag vänder mig om och söker Klaras blick. Jag ser hennes kåta blick stirra tillbaka på mig. Vi dras till varandra i en eldig kyss och jag vill inte släppa henne. Våra bröst trycks mot varandra och jag ser hennes hungriga ögon när vi för en sekund pausar hånglandet. 

Hon tar min hand och vi går genom huset tills vi står framför hennes sovrum. Framme vid sängen börjar Klara ta av sig sina kläder och jag blir plötsligt medveten om min egen nakenhet. När Mia är helt naken lägger hon sig på rygg i sängen och jag längtar efter att få känna på hennes runda och fylliga kropp.

Efter att ha gett henne en passionerad kyss, för att hon gör mig så enormt kåt och trygg på samma gång, för hon mitt huvud mot ett av sina stora bröst. De är så härliga att känna på och jag kysser dem länge.

 Jag stannar upp en stund för att ta in hela Klaras nakna kropp. Jag drar mig närmare hennes absoluta mittpunkt. Jag vill slicka henne och begrava mitt ansikte där nere. Jag börjar slicka på hennes blygdläppar och märker att hon darrar av välbehag av minbehandling. Jag klättrar lite uppåt och omsluter mina läppar runt hennes klitoris. Den är som ett litet körsbär och jag vill leka med den.

Jag fortsätter slicka och hör samtidigt att hennes andning ändras och blir tydligt tyngre och intensivare. Jag inser att jag verkligen njuter av denna aktivitet och det känns som jag kan ligga där hur länge som helst. Medan jag fortsätter slicka drar jag med mina fingrar längs hennes insida lår och hon flåsar att hon älskar det jag gör. Jag för några fingrar mot öppningen och för dem sakta inåt. 

Jag känner hennes böljningar och veck där inne och de är härligt mjuka och blöta. Jag för nu två fingrar in och ut och ökar tempot medan jag fortsätter min behandling med min mun på hennes nu svullna körsbär. Jag märker tydligt när hon börjar närma sig en orgasm. Hon juckar med hela underlivet, samtidigt som hon har en hand på mitt huvud för att hålla kvar mig över hennes känsligaste del. Kombinationen driver henne närmare en explosion. Så sprängs orgasmen i henne och det är underbart att vara så nära henne när det sker. 

Klara ler och reser sig upp medan hon ger mig en lång passionerad kyss. 

 Mia, det där var fantastiskt. Är det verkligen första gången du slickar?... jag har aldrig kommit så lätt och så skönt. Kom!, säger hon, och tar tag i min arm. Jag vill testa en sak med dig. 

Vi halvspringer tillbaka ut i vardagsrummet och hon ber mig att lägga mig på massagebänken igen, men nu på rygg. Hon går i väg och ber mig vänta kvar. Jag kan inte sluta le där jag ligger och väntar på att Klara ska återvända.

När hon är tillbaka visar hon en g-punktsstav i glas. Den ser läcker ut. Hon lägger den i en värmedyna och sätter sig grensle över mig och häller på massa glidmedel på min mage. Hon låter sedan sitt kön glida över min mage innan hon tar vägen ner mot mitt kön och börjar gnugga våra kön mot varandra.

Det känns så skönt när våra kön nuddar varandra och jag ber henne tyst att fortsätta genom att trycka mig mot henne. Nu tar hon staven från värmedynan och doppar den i glidmedlet.

Efter att ha tittat på mig för att få ett tyst ja vänder hon sig om så jag får hennes rumpa mot mig fortfarande sittandes kön mot kön. Därefter för hon långsamt in glasstaven inne i mig. Hon för den upp mot mitt känsliga G-punktsområde. Hon fortsätter rida mig i en omvänd cowgirl samtidigt som hon leker med staven inne i mig. Ömsom för hon staven in och ut och ibland trycker hon den bara mot mitt känsliga område. 

Att se henne rida mig, och ana de guppiga brösten när hon med hes röst säger mitt namn får mig som i ett rus. Att sedan bli omhändertagen både invändigt och utvändigt samtidigt blir för mycket för mig. Jag känner hur orgasmvågen närmar sig. Och jag hör Klara flåsa allt intensivare hon med. 

 Kom med mig Mia, säger hon. 

Jag vet inte vart jag ska ta vägen i min njutning och känner att orgasmen börjar ta över min kropp mer och mer. Jag tar tag i Klaras ena hand när jag håller på att komma, men får inte ur mig några ord. Min kropp avslöjar mig dock när den ålar sig under henne av njutning och extas. 

Jag kommer snart, hör jag Klara säga när min orgasmvåg har mattats av. 

Jag ser henne darrande knipa ihop med benen och flämtande stöna när hon kommer. Och det är som att det inte vill ta slut. Hon bokstavligen skakar och det gör mig alldeles yr att se på precis efter jag själv har kommit. 

Klara börjar skratta och det får mig att också börja skratta så jag nästan grinar, och vi kan liksom inte sluta. Vi vill inte sluta.

Vill du ha kaffe? säger hon med en spelad sexig röst. 

Ja, gärna...ingår påtår?... blinkar jag tillbaka. 

Jag ser Klara försvinna ut mot köket. Medan jag njuter av känslan att ha fått uppleva och utforska tillsammans med en annan kvinna.

Skriven av liw, https://www.expressen.se/amelia/blogg/liwslust/?referrer=body-text-link 

Källa: https://www.expressen.se/amelia/relationer/sex/-oka-sexlusten-8-sexnoveller-som-eggar-fantasin/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar