onsdag 1 februari 2023

9 sexnoveller som eggar fantasin: Kollegan

Hon har lämnat man och barn hemma för att åka på konferens med sitt nya jobb. Han är också ny på jobbet. De är båda nyfikna. På introduktionsdagarna för nyanställda utforskar de varandra

Du fascinerar mig Cia. Orden överraskade mig och gjorde mig väldigt generad. Jag och Melker hade fått platserna bredvid varandra på flyget från Sundsvall till Stockholm. Det hade börjat med snack om våra tankar inför de ”Introduktionsdagar för nyanställda” vi hade framför oss på en herrgård utanför Stockholm. Vi hade varit kolleger i någon månad, men hade bara sneglat lite på varandra mina första dagar på jobbet. Vi hade aldrig pratat innan vi sammanstrålade vid incheckningen till flyget. I samma stund hade vi blivit medvetna om att vi var de enda som skulle åka i väg från kontoret i Sundsvall. Melker hade verkligen fångat min uppmärksamhet de där första dagarna då han iakttagit mig på ett ovanligt intresserat sätt. Att sitta så här nära varandra på flyget gjorde det svårt att dölja det faktum att jag gillade den blick han gav mig. 

Det var snart advent och ute glittrande snön på marken. Vi nyanställda skulle få njuta på ett herrgårdshotell med en tillhörande spaavdelning och samtidigt bli introducerade i företagets visioner och värderingar. Att tänka sig att jag och Melker parats ihop för denna resa var kittlande. Men varför hade han sagt att jag fascinerar honom? Vi hade ju bara pratat i en timme på planet. Samtidigt fascinerade han mig också måste jag lite motvilligt erkänna.

Jag behövde nu dock påminna mig om min man sedan 13 år och våra två fina söner. För några sekunder tänkte jag på mitt hemmaliv och mindes hur sprudlande allt hade varit våra första år tillsammans. Numer kändes det intima helt dött mellan oss och det var svårt att känna den där riktiga lusten till att ha sex längre. Barnen tar ju naturligt mycket av min energi och det känns oftast mest kravfyllt när han vill ligga. Som att jag ska ta hand om tre personers behov och nästan vara mamma till tre i stället för två. Jag försökte skaka av mig tanken på de hemmavid och sneglade på Melker när han gick framför mig på väg ut ur planet. 

Två nycklar läggs på receptionsdisken med nummer 324 och 326 och mina tankar från planet avbryts abrupt och tar mig tillbaka till nuet. Melker sträcker sig efter den ena nyckeln medan den andra stirrar tillbaka på mig tills jag sakta tar den i min hand. På schemat står ”fri aktivitet” hela kvällen. 

Ska vi äta middag tillsammans i kväll hör jag honom plötsligt fråga. Jag tänkte vi känner ju ingen annan, fortsätter han.

Jag tänkte gå till spa:et svarar jag spontant. Men vi kan kanske göra både och? Jag ångrade frågan nästan direkt. Vad håller jag på med!? 

Gärna, jag kan komma förbi dig om en timme ungefär säger Melker ivrigt, så börjar vi med spa:et. Väl innanför min egna stängda hotelldörr sjunker jag ner och blir sittandes en lång stund. Plötsligt får jag en iver att ringa hem och tänka bort Melkers charmiga leende. Jag vill borsta bort hans fina komplimang och egentligen hela honom från mitt allt växande lustcenter i hjärnan. Men rösterna hemifrån kan inte få bort pirret i min kropp. 

Stående iklädd bikini med badrock är jag redo när det knackar på dörren. Det känns så intimt att öppna för en attraktiv man endast iklädd något som så lätt går att sära på. 

Kom in hör jag mig säga. Melker blir stående nästan inpå mig i den lilla hallen och vi vet inte om vi ska gå eller stanna. En kort sekund undrar jag vad jag håller på med. Sedan möts jag av en förundrad blick som bara suger mig närmare honom. Han tar ett försiktigt steg närmare mig som för att känna in hur jag tänker. Min kropp skriker tyst för mig själv hur mycket den vill ha honom, här och nu. Den vill känna hans händer och mun mot varje centimeter av min kropp. 

Mina ögon måste ha berättat allt jag tänkte för Melker tvekar inte längre utan fångar mig i sina armar och på en sekund har vi börjat kyssa varandra. Vi kysser varandra som jag inte kysst någon sedan tonåren. Hans iver är påtaglig när han avbryter och viskar hur mycket han dras till mig utan att veta varför. Det blir för mycket för mitt kåta sinne som i stunden suger in allt som en tvättsvamp. Jag kan inte motstå honom och hans innerliga komplimanger. Vi snurrar runt och fortsätter kyssas tills det nästan snurrar av kåtrus i mitt huvud. 

Jag vill ha dig Cia, åh vad jag vill ha dig, viskar Melker och jag ser hur kåt han är. Jag slänger av mig min badrock samtidig som jag försöker göra detsamma med hans. Mitt i allt fumlande tar han ett bestämt tag runt mina höfter och lyfter upp mig så att jag kan lägga benen runt hans midja. Han trycker mig mot hotelldörren. Vi andas högt och jag kan inte sluta kyssa honom med min nyfunna tonårsiver. Hans hårda stånd trycks mot mitt underliv som bara skyddas av min bikiniunderdel. Jag längtar så mycket efter att ha honom i mig att jag nästan darrar.

Cia, hör jag honom upphetsat viska. Jag vill ha dig. Hans ord får mig så kåt att jag ber honom att ta mig till sängen. - Jag har dragits till dig sedan du började jobba, fortsätter Melker. Det måste du ha märkt? 
Kanske säger jag, men bara de första dagarna. Melker berättar att han slutade titta för han fick höra att jag var gift. Det får mig för en sekund att stelna till och han märker det. - Jag gillar verkligen dig, du är väldigt sexig fortsätter han. Vi börjar åter hångla och jag känner hur mitt kåtrus återerövrar min kropp

.Jag vill ha dig och jag vill att du ska få mig att komma. Orden forsar ur mig. - Jag har fantiserat om det, säger jag med starkare röst än jag tänkt. Jag ler mot honom när jag inser att jag nu erkänt att han funnits i mina tankar också sedan de där första dagarna på jobbet. 

Han börjar nu gå på upptäcktsfärd ned längs min kropp och fångar upp mina bröst som är av modell lite större. Han verkar gilla dem, vilket gör mig ännu kåtare. Han ger sig hän med både mun och händer och då mina bröst är en känslig del av mig stönar jag högt som gensvar. 

Efter en stund glider han ännu längre ner och börjar slicka mig mellan benen. Han varierar mellan att kyssa mig lite retligt runt min intimaste del till att föra tungan i sidled över min klitoris. Jag är i himmelriket och belönar honom med ett långt stön jag inte visste fanns i mig.
Efter en stund ber jag honom lägga sig på rygg och lägger mig sedan på honom i en 69:a. Jag vill känna hur han smakar och sedan vill jag få honom att njuta så mycket jag bara kan. Han darrar lite när jag tar ett ömt tag om hans kära del med min hand. Långsamt låter jag honom glida in i min mun och känner in varje millimeter. Jag stannar en stund innan jag börjar jobba med små rörelser med munnen där längst nere. Efter en stund vill jag slicka och suga på hans ollon och reta honom lite. Han stönar. Jag känner att jag kan komma om han fortsätter så där skönt med sin tunga, men då slutar han och för istället in några fingrar i mig. Han för dem först sakta in och ut för att sedan öka intensiteten. Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till, så skönt är det. 

Jag vill ha mer!, hör jag mig själv säga. Han kastar sig över mig och lägger hela sin tyngd på mig medan han håller mina båda armar över mitt huvud.

Du är så jäkla sexig Cia, väser han medan han retsamt rör sig så att våra kön möts. Han kysser mig samtidigt som han fortsätter att leka och retas. Våra händer är fortfarande förenade över mitt huvud och jag älskar att han tar för sig av mig och håller fast mig. Det får mig att känna mig galet kåt. Jag vill att han ska komma in i mig. Men han dröjer lite till innan vi tillslut inte kan hålla oss längre. Känslan när han glider in är obeskrivlig. Jag känner mig så levande och salig att mina höfter och ben krampaktigt trycker honom ut och in i mig. Jag hör hans stön och möter hans blick som är dimmig av njutning. Jag vill ha honom! Han släpper greppet om mina armar och min hand söker sig till klitoris. Han är fortfarande nära och vill inte släppa mig för långt ifrån sig märker jag. Kombinationen av honom i mig och min egen hand som smeker mig tar mig närmare en orgasm. Jag känner det i hela kroppen att jag kommer explodera som aldrig förr. Känslan byggs upp mer och mer tills jag nästan skriker i en explosiv orgasm. Den får mig tillslut att skaka och skratta. Vi tittar varandra i ögonen och han ler mot mig. 

Han vänder runt mig och håller mitt hår bakåt innan han kommer tillbaka till mig.
Känslan av honom i mig är intensivare efter att jag har kommit och jag njuter av att få ta emot. Jag känner hur hans takt blir allt jämnare och han verkar nära att explodera snart. Han drar ut precis innan han kommer och sprutar mig på ryggen. Jag hör hur skön orgasmen är för honom och det får mig extra kåt igen. När orgasmen ebbat ut lägger han sig ner och håller om mig. 

Till slut släpper han sitt tag om mig och frågar hur jag mår. 

Det pirrar här, säger jag och pekar mellan mina ben. Han ler och kysser mina läppar mer innerligt än tidigare. Jag kan inte annat än att besvara honom passionerat. Vi börjar hångla igen.

Du fascinerar mig, säger han igen med glimten i ögat. Sedan glider han nedåt med sitt huvud och hittar åter min pärla som pockar på uppmärksamhet mellan benen. Nu väntar han inte med sina fingrar utan för in dem i mig direkt och för dem sedan långsamt in och ut medan han slickar mig. Fingrarna tar inte över utan han ger det tid att bygga upp vägen mot orgasmen igen. Jag ålar mig lite under honom av iver, men försöker att bara ta in stunden. Det är en skön kombination, att på ett sätt bara vilja be honom göra allt intensivare så jag får komma igen. Men det är så skönt när han bygger upp känslan på detta sätt, det gör mig helt galen av lust och längtan. Han fortsätter tills jag kvider fram. 

Jag kommer snart, fortsätt... Det är så jäkla skönt… 

Orgasmen som tar tag i mig nu får alla celler i min kropp att krampa och explodera samtidigt. När orgasmen lagt sig smeker jag hans huvud och ser att han ler. Vilken teambuilding. Allt på bara några timmar, och vår vistelse här på herrgården har bara börjat. 

Skriven av: Liw, https://www.expressen.se/amelia/blogg/liwslust/?referrer=body-text-link 

Källa: https://www.expressen.se/amelia/relationer/sex/-oka-sexlusten-8-sexnoveller-som-eggar-fantasin/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar