onsdag 1 februari 2023

9 sexnoveller som eggar fantasin: Min man, hans bästa vän och jag

Det är äntligen dags att agera på den kittlande laddning som kompistrion känt mellan sig under åratal. En helg i fjällen möts de i en passionerad lek som ingen av dem någonsin kommer att glömma. I flera månader har vi planerat för vårt helgäventyr. En hemlig, het upplevelse i en mysig stuga utrustad med jacuzzi och bastu. Mitt i smällkalla vintern med 15 minusgrader utanför fönstret där landskapet och träden är täckta med ett tjockt lager pudrig snö. Mysighetsfaktorn kan inte vara högre.

Första natten är bara min och Jonas. En natt där vi bara ägnar oss åt varandra. En lyx vi inte ofta är förunnade, hemma har vi tre barn som slåss om vår uppmärksamhet. 

På lördagseftermiddagen däremot, dyker Jonas nyseparerade kompis Rasmus upp. Rasmus är Jonas bästa vän sedan uppväxten. Själv lärde jag känna honom då jag träffade Jonas för 15 år sedan. Rasmus har varit en lättsam kille som jag alltid blev glad av att umgås med. Vi hängde ihop alla tre ganska ofta på den tiden och Rasmus var den eviga singeln. Men så till slut träffade han sin Anna och flyttade till andra sidan Sverige och vi sågs inte mycket på många år. Men nu när de separerat har vi i den forna supertrion återupptagit kontakten med varandra igen. 

Och nu är vi på väg att ha en trekant ihop. En fantasi vi haft sedan samtalsämnet kom upp en gång under studenttiden. Men vi gjorde aldrig slag i saken, vi vågade inte riktigt. 

Han var inte sen att tacka ja till vårt eggande förslag

Förslaget om trekanten hade kommit från Jonas, som tyckte att det vore ett bra sätt att pigga upp Rasmus, nu när han hade gått och blivit singel igen. Han visste redan att jag var öppen för att testa en trekant och vi hade pratat om Rasmus som en härlig man att göra det med. Och Rasmus, han var inte sen att tacka ja till vårt eggande förslag.

Jag och min man hade under vår första natt i stugan redan haft massa skönt sex under gårdagen, efter chill i bastun och vi somnade sent. 

På morgonen vaknar jag till först av oss, sträcker mig som en katt i sängen och sträcker mig efter min man, Jag vill ha mer. Jag kryper intill Jonas och känner på hans morgonstånd, något jag vet att han älskar när jag gör. Efter en kort stund ligger vi sked med honom liggandes bakom mig. Att känna honom omfamna mig så nära är verkligen härligt. Vi gosar och smeker varandra och hans kuk kommer allt närmare min öppning. Vi använder inga händer utan låter ståndet mer och mer hitta sin egen väg fram. Jag känner hur min kropp trånar efter att han ska tränga in. Först kommer han in en liten bit för att långsamt fukta upp mig mer och mer. När jag känner att hela hans längd är inne i mig kvider jag av vällust och jag är nu uppenbart våt och redo för mer. Han knullar mig inkännande och med långa drag varierat med kortare och snabbare. Han spelar med min lust när han rör sig i mig. 

Jag känner hur mycket min man går i gång på att se mig njuta 

Jag är väldigt uppvärmd från gårdagen och när han rör sig ut och in i mig samtidigt som han tar på min klitoris känner jag ganska fort hur jag närmar mig tills jag flåsar fram att jag kommer snart. Hans händer och kuk rör sig ganska lugnt i mig tills jag till slut exploderar kraftigt. Jag känner hur mycket min man går i gång på att se mig njuta. När min orgasm ebbat ut kysser han mig och vi börjar rytmiskt upprepa samma rörelser i och utanpå mig igen. Hans hand fortsätter med sin sköna behandling av min känsliga utbuktande punkt.

Snart är det Rasmus som knullar dig, säger Jonas hest. 

Jag längtar efter det, svarar jag när jag känner att orgasmen åter börjar ta tag i mig. 

Jag känner att jag har lätt till orgasm som aldrig förr och vet inte vad jag ska ta vägen i min njutning. Jag försöker hålla emot orgasmen, men ganska snart exploderar jag igen med min man i mig. Jag ser på honom att han rent fysiskt känner att jag kramar hans kuk när jag kommer då han stönar högre utan att vi juckar. När min kropp slutat skaka låter jag honom glida ur mig. Jag vet att min man älskar när jag suger honom till orgasm, så min mun söker sig nedåt. Jag vill röra vid honom och komma så nära jag bara kan. 

Jag börjar med att massera hela penisroten samtidigt som jag suger honom långt ner på skaftet. Sedan fuktar jag hans kuk med saliv och runkar honom ytligt med mycket glid. Jag vet att denna kombination verkligen är skön för honom. Efter en stund hör jag på hans andhämtning att han kommer närmare och närmare en orgasm. Till slut kommer han ljudligt och jag vill ha honom i min mun hela vägen. Jag vill känna hela honom och jag vet att han älskar det. 

Fem timmar senare efter lite lunch och en promenad i snön står jag nervöst på toaletten och hör Jonas ta emot sin gamla vän. Det är en sexig känsla att de är kompisar när de nu ska dela natten tillsammans med mig. Jag lämnar toaletten och möts direkt av en kram från Rasmus. Han är verkligen inte blyg, gillar att kramas och har inga problem att ta för sig lite. Så har han alltid varit, ganska fysisk. Han kysser mig inte, men kramen är väldigt intim. 

Vilket ställe, säger Rasmus och tittar på mig med nyfikna, glittrande ögon. Mitt ute i ingenstans och mitt i denna lantidyll med brasa inne och snö ute, fortsätter han. 

Vi har förberett lite fika och det är en pirrig stämning mellan oss alla tre. Jag häller upp lite bubbel som vi smuttar nervöst på när min och Rasmus blick möts till musiken som hörs i bakgrunden. När vi är färdiga och Jonas reser sig för att plocka undan tar Rasmus min hand och leder mig mot sovrummet. Vi har ställt tre sängar bredvid varandra så det nu är sängar från vägg till vägg. Han ler brett och slår bak med huvudet när han ser hur vi tänkt. 

Han har en blandning av mjuka och eldiga kyssar och de eggar verkligen i gång mig 

Jag kysser honom och känner att han är hungrig på mig. Jag hör min man styra lite i köket för att i nästa stund i ögonvrån se att han står i dörröppningen och betraktar oss. Vi har skrivit med varandra alla tre inför träffen och min man har betonat att han gärna kollar på ibland. Speciellt i början för att Rasmus och jag ska få ”connecta” lite. Han har fantiserat om att se hur jag njuter och har sex med en annan man. Hans sexdröm har även gjort mig mer och mer kåt i takt med att jag insett att det här, det är något som Jonas verkligen själv går i gång på.

Det pirrar ordentligt mellan mina ben av allt sex jag redan haft och jag vill fortsätta kyssa Rasmus länge. Rasmus har en blandning av mjuka och eldiga kyssar och de eggar verkligen i gång mig. Vi snurrar runt och han drar med sig mig ner i sängen. Vi skrattar lite, men sen kan jag inte länge hålla mig från att öppna hans byxor och släppa fram innehållet. Jag ser han växa från halvhård till hård och jag börjar ta på hans praktstånd. Han lutar huvudet bakåt och ser ut att njuta medan jag känner mig fram. Han börjar samtidigt fumla med min klänning och hans mun söker min mun igen. Jag sneglar mot dörren och ser att min man står och tar på sig själv. Han ser nöjd ut. Nu vill jag ha Rasmus i mig. Vi har bestämt att köra utan kondom efter att Rasmus kollat sig för könssjukdomar, även om han säger att han inte haft sex med någon sedan uppbrottet. Jag går ju på piller så allt känns säkert. 

Rasmus rullar över på rygg och drar mig intill sig. Jag sätter mig över honom med uppdragen klänning så mina stay ups syns när jag grenslar honom. Sakta låter jag honom glida in i mig och vi flåsar båda av upphetsning och njutning. Min man ser på när jag rider hans kompis, och han ler när han ser hur mycket vi båda njuter av varandra. Jag blundar och stönar fram hur skön Rasmus är. Han har en lite större kuk än min man och det är sexigt. Både för mig och min man. Sakta glider jag av honom och tittar mot Jonas. Jag hintar till min man att han ska ansluta. Han slänger av sig sina kläder och kommer mot sängen. Jag sätter mig upp och möter Jonas i en kyss innan jag åter vänder mig till Rasmus för att även ge honom en kyss. Jag gillar känslan att skifta mellan att först kyssa den ena och sedan den andra av mina män för kvällen. 

Medan jag glider ner med huvudet i Rasmus knä söker sig Jonas mot mitt kön. Han börjar slicka mig och jag tar samtidigt tillfället i akt att ta Rasmus kuk i min mun. Han smakar gott och det är skönt att både suga och bli slickad samtidigt. Jonas är ivrig och jag känner hur hans stånd ganska fort är mellan mina ben. Jag vill att han ska komma in i mig. Mina ben är lite i luften, positionen är otroligt skön. Mina händer och mun suger och smeker Rasmus kuk. Min orgasm kommer närmare och närmare, jag kan inte fatta att det händer! Aldrig tidigare har jag kommit utan mina händer på klitoris. Men jag kommer explodera snart känner jag. Jag ålar mig under Jonas och samtidigt suger jag intensivare på Rasmus. Orgasmen som tar tag i mig är väldigt stark men ganska annorlunda det jag är van vid. Jonas för rytmiskt sin kuk in och ut i mig tills det är uppenbart att även han är på väg att komma. Han drar ut precis innan han kommer och sprutar på min mage. Vi ler mot varandra. 

Sedan tar Rasmus upp mig i sin famn. Jag håller honom om halsen och låter mina knäveck vila på hans starka armar. På något sätt lyckas han få in kuken i mig. Samtidigt börjar han långsamt gå ut i köket. Ibland stannar han upp lite för att njuta extra mycket av vårt knullande. Det känns otroligt sexigt att bli påsatt på det här sättet och det gör mig alldeles salig. Han sätter han ner mig på köksön. Jag lägger mig ned och lyfter åter mina ben i luften. Precis som jag trodde kommer orgasmkänslan nästan direkt när Rasmus fortsätter att ta mig. 

Jag vill ha Jonas nära och jag vinkar till mig honom. Han är nu nära mitt ansikte och vi ömsom kysser varandra och ömsom tittar ner på mitt och Rasmus knullande. Jag känner att jag kommer explodera igen närsomhelst. När jag stönar att jag kommer komma ser vi alla tre en stråle från mitt underliv. Jag sprutar tydligt fler gånger samtidigt som mina båda händer kramar Jonas ena hand. 

Rasmus stannar till och känner in när jag kommer för att sedan fortsätta stöta djupt inne i mig. Efter jag kommit vill jag ha honom i mig med mer intensivt tempo så jag guidar honom att öka intensiteten.

Snabbare! Kom i mig, flåsar jag fram. 

Jonas grepp om min hand hårdnar när han hör mina ord. Rasmus knullar mig och tittar samtidigt in i mina ögon. Jag märker hur han närmar sig och hans höga stön gör det tydligt när hans orgasm kommer. Han sprutar sin varma sperma djupt inne i mig. Han böjer sig fram och kysser mig när orgasmen släppt taget om honom. Jag kramar Jonas hand och vi skrattar alla tre. Vi gjorde det! Vilken supertrio vi är ändå.

Skriven av Liw, https://www.expressen.se/amelia/blogg/liwslust/?referrer=body-text-link 

Källa: https://www.expressen.se/amelia/relationer/sex/-oka-sexlusten-8-sexnoveller-som-eggar-fantasin/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar