måndag 16 januari 2023

Smygtitta eller smygtittad

Undrar om det finns någon som tänder på att smygtitta eller blir smygtittad på? 

Menar nu inte med ens sexpartner eller att smyga runt i buskar eller så utan lite mer råka få se eller visa upp sig.. När jag var yngre bodde jag temporärt hos en kompis och hans tjej i deras hus. De jobbade båda, själv var jag var arbetslös. Jag satt och lyssnade på musik med hörlurar i en fåtölj i deras vardagsrum med ryggen mot köket, det var på eftermiddagen några timmar innan någon av dem skulle komma hem. Fick av någon anledning stånd så smekte mitt stånd genom mina byxor, råkade av en slump titta in i en spegel och fick se min kompis tjej stå lite gömd bakom valvet in till vardagsrummet.

Jag tar bort handen från mitt stånd och börjar vända mig om, men då dyker hon in bakom valvet så hon inte syns. Då förstår jag att hon inte vet att jag vet att hon är där. Vet inte varför men blir super kåt och tänker att nu jäklar ska hon få se. Jag lutar mig bakåt och lägger handen utanpå mitt stånd igen, hela tiden sneglar jag i spegeln, och ser tjejen titta fram. Hon bara står där halvt gömd och tittar på mig, jag för in min hand innanför mina byxor och smeker min nu väldigt hårda kuk. Hon står kvar och tittar, jag knäpper upp mina byxor och plockar fram den och runkar sakta. Jag kan se hur hon stirrar och jag tror mig kunna se henne smeka sig men jag är inte hundra då hon är lite halvt dold bakom valvet. 

Jag avslutar efter ett tag utan att komma för jag hade ingenting att fånga upp satsen i, knäpper byxorna . Min kompis tjej har redan smitit ut igen.. Jag är säker på att hon inte berättat för sin kille för när han frågade henne på kvällen om hon var hemma och hämtade några papper så sa hon att hon inte hunnit.. 

Jag bjöd faktiskt på mig fler gånger i "smyg". 

Tror hon började tända som attan på att jag smygtittade på henne, var nästan rädd ibland att hennes kille skulle märka.. Hon gick ibland i bara trosor och lång tröja, och givetvis böjde hon sig fram eller satt så jag kunde se :) 

Men en gång låg hon i tröja och en filt på sig i soffan, jag satt i andra hörnet vid hennes fötter. Min polare stack och tränade så det var bara hon och jag hemma. Jag satt och sneglade på henne hela tiden, och kände hur kuken började växa i shortsen, lade handen för för att dölja lite (var ju lite pinsamt).

 Plötsligt så började hon låta och rörde på sig, som om hon somnat.

En liten stund senare så åkte filten av ena benet och hon sprattlade till och lade sig på rygg med benen uppdragna och isär. Filten var bara över det ena benet lite så jag hade verkligen fri insyn, hon råkade lägga handen mellan benen i "sömnen" och lät den vila där, rättade till trosorna genom att föra in fingrarna vid ljumsken och liksom dra ut dem lite, fick se en helt underbar syn, hennes rakade fitta.

Funderade på att smeka henne men vågade inte.

Jag förde in handen i mina shorts och runkade sakta, hon hade lagt armen över sina ögon så jag kunde inte se hennes ögon men tror hon kunde se min hand röra sig i mina shorts.

Hon "råkade" smeka sin fitta genom trosorna flera gånger och  hon harklade till ett par gånger så jag vet at hon var vaken Hon vaknade dessutom väldigt snabbt när ytterdörren öppnades och gick "sömnigt" in på toaletten. Och kom ut ett par minuter senare med mysbyxor på sig.

Men vi hade aldrig sex och det är jag glad för för det var tillräckligt fel det vi gjorde. 

Någon mer som "råkat" visa upp sig eller råkat få se? 

Råkat sära på benen lite när ni har kjol eller rättat till baddräkten väldigt noga i skrevet?

Nyfiken

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/49616537-smygtitta-eller-smygtittad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar