måndag 16 januari 2023

Såg han mig naken?

Har knappt vågat mig ur sovrummet idag. Jag har en inneboende som är en man, själv är jag en tjej. Mitt sovrum ligger precis bredvid badrummet som vi delar på, och man kan alltså se in i sovrummet om man ska in i badrummet om inte dörren är stängd. Eftersom det inte finns ventilering i lägenheten blir det fruktansvärt varmt så jag brukar sova naken eller med bara trosor. Har då självklart dörren stängd, samt har täcke på mig så jag inte känner mig så naken. 

I alla fall vaknade jag  i morse och mitt täcke låg ner knökat i fotändan av sängen, jag hade nog sparkat av mig det när det blev för varmt. Bredvid mig låg min lilla hund som jag råkat låsa ute från rummet när jag gick och la mig, och sovrumsdörren var vidöppen! Hunden måste ha fått upp den för att ta sig in. Hoppsan sa tänkte jag och gick till badrummet, där droppade kranen vilket den inte gjort när jag gick och la mig. Min inneboende har alltså varit och duschat innan jag vaknade.

Han måste ha sett mig naken Rynkar på näsan jag skäms så jag knappt kunnat ta mig ut för att käka frukost idag, vågar inte se på honom. Borde jag be om ursäkt över att jag beter mig som världens hora? Eller bara skita i det och hoppas att han inte tog illa upp eller nåt? Kommer nog ha kläder på mig när jag sover i fortsättningen även om det är supervarmt... 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/73633306-sag-han-mig-naken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar