måndag 16 januari 2023

Fönstertittande tjej




































Jag är lite nyfiken av mig och vi har några grannar med fönster rätt nära vårat hus. Där man ser rätt bra in. Jag har vid några tillfällen kollat in där och spanat lite på mannen i huset, för ibland går han i bar överkropp och ja han är rätt sexig.  Häromdan blev det väldigt intressant om man säger så. 
Han kom ur duschen och det visar sig att han har typ världens största, helt otroligt stor. Jag blev typ jätte pirrig och inte nog med det han ställer sig vid spegeln och börjar runka. Först tänkte jag gå av ren reflex, men sen blev jag jätte upphetsad. 

Nu känns det som jag är helt besatt och kollar flera gånger om dagen, 

Igår satt jag och kollade i typ nästan en timme i hopp om en show. 

Jag är ju för sjutton pervers. Jag är mamma och ska inte göra sånt här. 

Det är ju gamla äckliga gubbar som ska stå för den här biten. Det har gått så långt att jag själv börjat ta av mig i hopp av att han ska se mig naken och gilla det. Vi är jätte bra kompisar med den här familjen så det hela är väldigt fel. 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/67272183-fonstertittande-tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar