måndag 16 januari 2023

Grannen tittade in i fönstret när vi har sex

Jag blir så vansinnig på vår granne! 

Vi bor i ett villaområde där husen ligger tätt och det inte finns några staket mellan husen. Alla grannar har ett bra förhållande även om vår närmsta är lite jobbig då han kommer över ungefär en gång om dagen bara för att "prata" Men det är inget vi inte kan stå ut med. Nu igår så blev det lite spontanmys med maken i soffan. Barnen var borta på aktiviteter och vi blev lite amorösa. Jag börjar suga av maken och blir helt förskräckt när jag ser grannen stå vid altanfönstret och titta! 

Jag vet inte hur länge han stått där men när han ser att vi upptäcker honom så slår han upp båda händerna i en ursäkta gest och går därifrån. Vi kom av oss totalt och slutade med det vi höll på med. Otroligt nog så är han tillbaka 10 minuter senare och knackar på altandörren! Jag både skäms och är arg och går in i sovrummet medans maken öppnar. Då står han där och ursäktar sig och att det inte var meningen att se.

Jag vet inte hur jag skall hantera detta, tänker på det hela tiden, funderar på att anmäla honom för ofredande, borde jag göra det? 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/66523366-grannen-tittade-genom-mitt-fonster-nar-vi-hade-sex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar