måndag 9 maj 2022

Kroki

Jag minns krokilektionerna i gymnasiet...Vi var alla lite nervösa inför just nakenheten, men jag var lite mer nervös för hennes skull, skulle hon tycka vi stirrade för mycket? hur ser man ut i ansiktet så att hon ser att man tittar som en proffesionell konstnär som är sååå blasé med nakenheten?? Svåra frågor, men så försvann allt det där efter ett par minuter bara, då var det fokus på att hinna med sina bilder på tid...Allt var frid och fröjd tills MANNEN kom in. Vi fick en manlig modell, och han var ganska grå, men när han klädde av sig och satte sig på pallen hamnade jag o chock! Han hade en ENORM penis!

Dom bilderna blev inte så bra. 

 Nu en liten historia: 

Ibland händer de mest märkliga saker när man minst anar det. Och ibland spårar allting ur så att ingen kan hejda det som sker. Det var precis vad som hände mig för ett par år sedan. På den tiden levde jag ungkarlsliv och umgicks mycket med mina kompisar. Mest umgicks jag med en tjejkompis som heter Anna. Vi har umgåtts till och från sedan barnsben och känner varandra utan och innan. Trots att hon är riktigt ärtig har vi aldrig varit tillsammans, bortsett från lite nervöst fummel när vi var femton. Fast vi snackar en hel massa sex och hon gillar att komma på mig med en bula i byxorna när hon berättat något häftigt. Hon gillar att retas och pikas en hel del. Mycket snack och lite verkstad, och vi är båda bekväma med det. På den här tiden gick Anna på Konstfack och umgicks mycket med en klasskamrat därifrån, Tina. Så vi tre satt ofta hemma hos varandra i våra små lägenheter och fikade, såg på video och snackade. Början till det som så småningom skulle hända var att vi kom in på tjejernas behov av krokiträning. Naturligtvis övertalade de mig att bli deras privata modell. 

Så blev våra fika- och videokvällar snabbt krokikvällar istället. 

Med mig naken och de skissandes. 

Det blev lite som när man snackar i en bastu, när man umgås naken kommer man varandra närmare och pratet blev allt personligare och mer intimt. När stämningen blev för allvarlig kunde jag lita på att Anna försökte få mig att få stånd. Det blev ett spel mellan oss. Hon råkade få in samtalet på sex och jag försökte undvika att åka dit. Det är ingen överdrift att säga att Anna vann fler gånger än jag. De första gångerna undrade Tina om jag ville ha en paus eller så och såg lite generat intresserat på min styva stake. ”Oj då, lite på hugget idag”, kunde hon säga. Anna bara flinade nöjt! Jag har en rätt lång kuk, 22 centimeter, men den är nog högst vanlig till omkretsen kanske till och med åt det smalare hållet. När jag får stånd syns det i alla fall himla tydligt. En kväll i början innan Tina fattat vad Anna hade för sig och jag haft världens ribba i säkert 20 minuter, undrade hon om jag ville ta en paus för att ”den typ ser rätt ansträngd ut”. Anna bara blinkade åt mig och sa sedan ”nej du får hålla den där posen ett tag till för jag vill fortsätta med den här skissen lite till. Och det verkar väl inte gå nån nöd på honom, han tycker säkert det är jätteskönt att sitta så där med dasen i vädret”, nickade hon åt Tina. Och det var ju sant, jag hade börjat gilla det.

Är det så, jag menar är det inte jobbigt menar jag, undrade Tina, den ser ju väldigt hård ut. - Äae, både och sa jag, lite skämmgt och lite pirrigt spännande..

När den är så här så är det ju både skönt och en aning hmm spänt. Den vill ju få komma till typ, sa jag vidare. - Mmm det syns, sa Tina, värsta bongen ju. - Orkar du fortsätta ändå, frågade hon artigt. - Det är okey, sa jag. De fortsatte skissa hela passet färdigt och jag kunde inte få kuken att lugna sig den kvällen. Jag hade vrålstånd när de var färdiga. Tina behövde gå direkt efteråt och började samla ihop sina grejer. Hon tittade på mig och sa ”det är nog bäst vi lämnar dig i fred nu, så du inte får kåtslag eller nåt.” Hon fnittrade lite och spelade med ögonen mot min kuk. Anna skrattade.

Du ser rätt het ut kompis, kul att se att du är så glad att se oss, flinade hon. Det fullkomligt rann försatser ur mig vid det här laget. - Gud, vad den ser kåt ut, andades Tina ut. Nu måste jag gå så inte kukdoften sätter sig i kläderna fortsatte hon och fnittrade, det skulle inte Tomas gilla, fortsatte hon. Tomas var hennes aktuella strul. Anna hade fått på sina ytterkläder under tiden. Jag kommer också, sa hon. När hon skulle smita förbi mig drog hon flyktigt sin hand över kuken medan hon viskade ”ha så skönt, du var grym idag.” Det var så att knäna nästan vek sig under mig. Jag såg hur Anna flinade när hon på väg ut snabbt torkade bort mina hala safter på ett papper. Förstå att jag tokrunkade den kvällen. Men det här var fortfarande bara en försmak av vad som komma skulle. Tina fattade snart galoppen och sedan hade jag två retstickor som satt och retade upp mig. Det var kärvänligt och hjärtligt och det var ett spel vi alla fick en kick av. Annas beröring var en engångsföreteelse men Tina kunde ibland komma och fingra lite på den, bara för hon inte kunde låta bli, som hon sa. Jag var som lera i deras händer. Vi umgicks utan krokin också och då höll vi inte på så här. Men kroki hade vi minst en gång i veckan.

Våra krokistunder blev rena sexsamtal ibland. Vi pratade ganska ohämmat om våra fantasier och Anna erkände att hon brukade drömma om att bli bunden av en tjej, fast hon inte brukar tända på tjejer annars. Tina rodnade kraftigt första gången hon berättade om sin spermafetish..Jag älskar se sprut, kladda med såsen och så, berättade hon röd som en tomat i ansiktet. När hon berättade vad hon brukade göra med Tomas för att få honom att spruta som hon ville fick jag alltid stånd. Och det gick inte tjejerna obemärkt förbi. - Det där skulle du gilla va, garvade Anna åt mig, när Tina berättat hur hon mjölkat Tomas på nått nytt sätt. - Din kompis här står ju som ett spett i alla fall. Tina brukade haka på och skämta om att hon kanske skulle förbarma sig över mig här och nu. Om jag då svarade visst kom igen här och nu, skrattade de bara. ”Nä, du! Det får du fixa själv grabben” brukade Tina säga. Jag berättade om mina funderingar kring maximal njutning och vad det skulle vara. Typ att bli masserad och knullad samtidigt. Eller om man då inte skulle kunna koncentrera sig tillräckligt på någon njutning. Vi pratade förstås om mycket mer, men dessa var liksom våra huvudteman som alltid återkom på något vis. Deras hösttermin gick och vi tog en paus i våra krokiseanser hela jullovet. Jag tror att vi alla tyckte det var skönt med ett litet break från vår tighta grupp. Efter fyra veckors paus blev första krokisessionen ganska uppsluppen och flamsig. 

Efter ett tag kände sig tjejerna färdigskissade och tyckte att vi skulle se på film istället. Vi satte på te och dukade fram kakor från Annas skafferi. Vi kröp upp i soffan och inte förrän efter en stund tänkte någon av oss på att jag fortfarande var naken, det var så invant för oss. - Här ta en filt bara, sa Anna och kastade till mig en pläd. Filmen tog slut och övergick i porrfilm. Anna ryckte av mig pläden. - Den här klarar vi oss utan! Hon flinade och det gnistrade i hennes ögon. Snart satt jag naken i soffan mellan två retstickor och såg på porr med världens stånd så klart. Det var syndigt skönt att sitta så ogenerat och se på porr mellan dem med kuken pekandes mot taket. Efter halva filmen började Tina att pilla lite med fötterna på min ståndare och jag reagerade kraftigare än vad jag någonsin gjort. Pungen drog ihop sig och på nåt vis blev jag nästan ett med min kuk. Den började darra i takt med min puls. Tina slutade med fötterna när hon märkte min reaktion. Både hon och Anna som också reagerade på min reaktion lutade sig fram och tittade lite närmare på spektaklet. - Oj oj oj då, flinade Anna, lätt retlig idag. - Mmm, grymtade jag. - Shit, fnittrade Tina, titta på kuken. Vi tittade på den allihop. Skinnet spände över kuk och pung så varenda ådra syntes och den blev nästan helt lila. - Jag bara måste få känna på den, sa Tina. Hon sträckte fram handen och greppade försiktigt runt pungen och kukroten. - Shit va grymt, fortsatte hon, du är helt sjukt hård. - Anna du bara måste känna! Anna sköt nästan automatiskt fram handen och tog tag runt mitt skaft. - Va varm den är, sa hon, och helt hård. Med båda tjejernas händer på min kuk i det här tillståndet, jag höll på att gå upp i atomer, trots att de inte i egentlig mening gjorde några krävande rörelser. Jag gnydde till. Anna drog tillbaka sin hand medans Tina tog ett stadigare tag om roten. En sakta ström av blank klar försats började långsamt välla upp ur mitt ollon. - Shit, sa Tina igen,

Jag känner hur den pumpar och darrar.. 

Jag bara måste få göra så här, sa hon. Tina drog upp handen längs skaftet och med lätt hand i en snabb rörelse smorde hon in toppen av min kuk med mina egna hala safter. Jag gnydde till igen, som en hundvalp som blivit trampad på svansen. Tina ryckte åt sig sin hand. Anna tittade storögt på mig och våra blickar möttes. - Du måste nog göra nåt, sa Anna sakta, ska vi gå ut en sväng medan du, du vet. Det är okej fast vi är hos mig. - Jag vet inte, sa jag. - Du kan nog inte gå hem så här, log hon. Jag fann mig inte direkt, var ganska luddig i huvet. - Du, spring och runka med dig, hojtade Anna då. Hon drog mig upp ur soffan. - Va du ser kåt ut kompis, skrockade hon och tittade på min kuktorped som stod darrande rakt upp mellan mina ben. Jag började gå mot Annas badrum, kuken vaggade för varje steg. - Tina, ska vi gå en sväng under tiden, sa Anna. - Mmm, det är nog bäst det, svarade Tina. Medan de reste sig ur soffan tittade de åt mitt håll och såg rätt förundrade ut medan de log åt mig. Anna började plocka med sina ytterkläder. - Fast, sa Tina, jag vill gärna se på om jag får? - Bara jag får spruta inom en minut så går jag med på vad som helst, hasplade jag ur mig. Vet inte vad jag tänkte. Ett par steg senare var jag uppe i Annas badkar. 

Jag lutade mig mot väggen med ena handen och tog tag i kuken med den andra. Kuken var som ett vått, varmt och hårt känselspröt. Jag började tokrunka, fort och hårt. Tjejerna tisslade när de kom in i badrummet, märkte jag bara i förbiseende. Det var bara jag och min kuk just då. Max en minut senare kom jag i en otrolig orgasm. Kroppen surrade, jag blev som gelé. Kuken sprayade ner Annas kakel så det stänkte om det och den fortsatte spruta medan jag skönk ner på knä. - Shit, hörde jag Tina sucka. Jag mötte Annas blick där hon stod i dörröppningen med mössa och halsduk i händerna och tittade fascinerat på mig. Jag tittade mot Tina, hennes blick var fastnaglad på min kuk som fortsatte spruta. Jag hörde mig själv, fast som någon annan stöna. Jag fick greppa badkarskanten med båda händerna för att inte falla ihop helt. Då stack Tina fram handen och med långa, långsamma kraftiga tag tömde hon mig, mjölkade ut det som gick. Någon minut senare satt jag bara och flämtade. 

Tinas hand och tröjärm var helt nedsölade. Min sperma rann längs kaklet. Vi tittade på varandra och skrattade. Under en massa fniss och skamgepp så sanerade tjejerna både mig och Annas italienska kakel. En stund senare tog vi en sen kopp te innan Tina gick hem till Tomas. Medan jag klädde mig för min promenad hem undrade Anna om det där var maximal njutning. - Maxat tryck kanske men jag gjorde ju nästan allt själv, sa jag. - Mmm du var jättehäftig att se på, jag är glad att jag och Tina inte hann gå på promenad, sa hon. Hon log mot mig och brast ut i ett smil.

Hej då, sa hon sen, nu ska jag tänka lite på min njutning. 

Hon blinkade med ögat. 

Mmm ha det, sa jag.

Kanske jag tänker lite på maximal njutning också, fortsatte hon och stängde dörren bakom mig. 

Källa: https://sverigesradio.se/artikel/4728805

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar