måndag 9 maj 2022

Vi blir kåta när våra män knullar andra

1.Jag blir kåt somfan av tanken att min pojkvän skall knulla andra tjejer. Dock är jag ganska svartsjuk, så tror det endast kommer vara fantasier som jag delger honom.. Han gillar också tanken dock! 

2.Jag blir otroligt upphetsad av att tänka på att min sambo skulle knulla med andra tjejer! Jag är bi och min sambo tänder på tanken att jag skulle vara med andra tjejer, han har dock svårare att tänka sig mig med andra karlar, det är för övrigt inget som intresserar mig heller. men hade gärna sett att min sambo knullar andra tjejer 

3.Jag blir ruskigt tänd av att ha sex i samma säng och lakan där han nyligen (helst samma dag) haft sex med en annan tjej. Min sambo kom hem från krogen för några veckor sen och berättade om en tjej som så uppenbart försökt få med honom hem... jag blev stört kåt av det! 

4.Vi pratar ofta om att ta in någon mer i vårt sexliv så kanske kan det bero på det! Nu gick han ju inte med henne hem men tanken eggar. 

Källa:https://www.familjeliv.se/forum/thread/47741828-min-tjej-var-otrogenoch-jag-blev-kat/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar