måndag 16 januari 2023

Vi älskar se killar runka

1. 

Det är är en riktigt härlig upplevelse att se när någon runkar, speciellt är det ju extra speciellt när killen inte vet (sambon alltså)att man tittar. Jag har en gång gjort en fuling. Jag kåtade upp honom till max men avbröt det sen så han va "tvungen" att göra nåt åt det. Han väntade tills jag sov (trodde han) och jag kunde smygtitta och bara njuta. 

2. 

Tycker det är något speciellt och manligt när en kille runkar och jag får se... 

3. 

Jag älskar se min man runka Bara att se hans starka händer om kuken... MUMMS! älskar när han sitter lite på huk bakåt lutad. Sen så klart om vi ligger i en 69a och han smeker sig själv när han slickar mig. MY GOOOOOD! 

4. 

Jag gillar att titta men tyvärr är min kille lite obekväm med det. Det känns dock mindre obekvämt för honom om jag också onanerar, så då går det oftast bra att titta om jag är lite diskret. När vi gör det brukar vi ligga bredvid varandra. 

5

ÄLSKAR det!! Finns nog uppriktigt sagt inget som tänder mig så mycket! Jag kan ju inte låta bli mig själv när jag får se. så vi brukar onanera tillsammans. Lite olika hur, liggande bredvid varandra, han stående över mig, eller sitter han vid mina fötter så jag kan posera lite för honom. 

6. 

Blir galet tänd av att se det. 

7. 

Älskar att se när han gör det!! och gärna när han är ovetande om att jag ser för det är jäkligt upphetsande att få titta utan att han vet. Tyvärr har det aldrig hänt! Men han brukar smeka sig framför mig! 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/24580272-jag-alskar-att-se-min-kille-runka/1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar