måndag 16 januari 2023

Ful gubbe

Jag älskar att smygtitta. Spanar på grannar osv men vågar inte för nära. Däremot har jag för flera år sen köpt en dold kamera som jag har i sovrummet. Sparar en del gånger när jag och min sambo knullar, men det jag framförallt sparar är när hon onanerar. 

Blev förvånad i början hur mycket hon smeker sig själv, det är otroligt upphetsande. Det går lite i perioder men nästan dagligen när jag går upp innan henne för att duscha. Vissa morgnar knullar vi, då onanerar hon ungefär varannan gång. Även fast jag är helt säker en del gånger att hon fått orgasm under sexet. Nästan varje helgmorgon onanerar hon, när jag gått upp för att duscha. Otroligt upphetsande att se när hon smeker sig själv under täcket och när man ser hur hon spänner benen och tårna. Hon kniper ihop hela ansiktet när hon kommer. Intressant också att hon efteråt luktar på sina fingrar, ibland stoppar hon dom i munnen men inte alltid. 

 Hon är högerhänt men onanerar alltid med vänster hand. Har klippt ihop flera fina filmer som jag använder som eget onanimaterial. Har även några filmer när hennes mamma onanerar, då hon sovit hos oss som barnvakt när jag o sambon varit bortresta. Även hon onanerar med vänster hand.. 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/25784824-smygtitta/2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar