måndag 16 januari 2023

Kvinnlig onani: Påkommen

1. 

Min brorsa kom på mig en gång när jag var 12. Jag låg hemma på min säng och hade det jätteskönt och trodde att jag låst dörren (vilket jag inte gjort) och då kom brorsan in i mitt rum för att hämta en stol så han såg mig helt naken på sängen med högerhanden mellan benen. Det kändes ganska pinsamt kan jag lova! 

/konstiga tjejen 

2. 

Jag har blivit påkommen hemma ett par gånger. En gång satt jag i soffan med handen i byxorna och hörde inte att mamma kom hem. Pinsamt. Jag var 15-16 och satt o gned mig, hon såg allting...

/Pernilla B 

3. 

För några månader sen var jag på badhuset som ligger Ockelbo. På fredagarna brukar det var ganska lungt med folk dom sista timmarna eftersom dom har öppet någon extra timme just då. Ångbastun och bubbelpoolen ligger i ett separat rum och där brukar jag gärna krypa undan och smeka mig själv när tillfälle ges..... Just denna fredag vart jag ensam i ångbastun. Var så skönt och avslappnande där inne , jag bara måste passa på tänkte jag. Jag verk bikinitrosan åt sidan och började smeka mig själv...... När orgasmen sköljde över mig kunde jag inte låta bli att stöna högt och det svartnade för ögonen. Precis när detta händer far dörren upp och en äldre man kliver in och sätter sig på andra sidan bastun. Jag får fasligt bråttom att få ordning på klädseln och skamset lämna bastun. Om han sett något genom all ånga vet jag inte...... 

/Erotica666 

4. 

En gång så kom mina föräldrar hem lite tidigare än vad jag trodde.. Så precis när jag fick min orgasm..Så kom dom hem..(stönade rätt högt):oops Men jag sa att jag slog i foten.. *skratt*.. Blev inte precis påkommen, men det va läskigt nära! 

/Naughty 

Källa: https://www.onanera.se/threads/p%C3%A5komna.191771/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar