måndag 16 januari 2023

Kan man onanera på jobbet

Två svar 

1. 

 Jag har onanerat mycket på mina arbetsplatser! 

Ingen märker ju något eftersom jag går på toaletten. Men vad skulle det vara för fel med det? 

Jag vet även att min man gör det där han jobbar och han tycker inte att det är konstigt.

/Anonym kvinna 

2

Som jag ser det så äter jag när jag är hungrig. Jag kissar när jag är kissnödig. Jag dricker när jag är törstig och det gör jag även om det är på arbetstid. 

Varför skulle jag inte få onanera då också, under förutsättning att det inte innebär att jag försummar mina arbetsuppgifter? 

Det är faktiskt bara ett jobb. Jag har ett liv också! 

 /Melinda 

 Källa: https://www.alltforforaldrar.se/forumarchive/forums/viewArticles/10/2671049

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar