fredag 30 september 2022

Tio saker om min sexualitet: Sara 24år

1: Jag brukar onanera till porrfilmer där tjejerna får sprutorgasm för att det känns som om det bara är då den kvinnliga skådisen njuter av sexet.

2: Det bästa som finns är när man hör hur andningen förändras och små stön börjar komma fram. Jag kan bli kåt på mig själv bara genom att andas annorlunda och stöna för mig själv. Men det bästa är när det kommer från ens partner. Hatar personer som knullar tyst.

3: Jag har onanerat så mycket med massagestrålen i duschen att jag fått svamp i underlivet flera gånger och när gynekologen frågar om jag tvättar mig ofta säger jag alltid nej. Det är bara så jävla skönt!

4: Det bästa sexet jag haft var med en kille jag träffade på semestern i Grekland när jag hade rökt gräs för första gången i mitt liv. Han behandlade mig som en gudinna och jag kände mig både vacker och otroligt åtråvärd.

5: En gång hade jag analsex där vi hade vaselin som glidmedel. Jag kände mig så äcklig efteråt och kommer aldrig göra om det.

6: Det skönaste jag vet är när någon slickar mig runt analen, men jag vågar inte be någon göra det.

7: Den är bara en kille som någonsin slickat mig. Det är extremt tråkigt.

8: När jag var 13-15 år brukade jag fantisera ihop porrfilmer. De handlade om en ö där det bara levde kvinnor och en gång om året åkte de ut för att hämta killar att knulla och få barn med.

9: Jag blir kåt av tanken på att se min kille i högklackat.

10: Jag älskar bögporr.

Källa: https://sverigesradio.se/artikel/4511457

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar