onsdag 28 september 2022

Konsten att slicka fitta 1: Hängivenhet

Gör det väldigt tydligt för kvinnan i fråga att du verkligen NJUTER av att slicka henne – genom att du visar din lust och glupskhet öppet, genom att tala om att du älskar att slicka henne, genom lustfyllda läten – så blir det mångfalt njutbart för henne. Då kan hon komma över eventuella nojor kring att du skulle bli trött, få ont i nacken, att det tar för lång tid, att det blir tråkigt för dig, etc., etc. Det låter kanske otroligt, men många kvinnor tänker faktiskt så. 

Själv älskar jag att slicka min kvinnas fitta. Att kyssa hennes savande sköte är för mig en STOR njutning. Jag är i det närmaste besatt av att slicka henne, och kan bli fullkomligt tillfredsställd sexuellt av att slicka henne till en orgasm. Hon har den vackraste fitta jag någonsin har sett. Dessutom smakar den ju så gott, så gott. Skulle jag vara tvungen att välja EN enda sexuell aktivitet att ägna mig åt resten av livet, så vore det just denna konst – cunnulingus. Lyckligtvis behöver jag inte göra detta ensidiga val, men som sagt… 

En man kan få sina största njutning, och långa, pulserande, hejdundrande extatiska orgasmer, med hjälp av partnerns mun, tunga och händer. Detta gäller även kvinnor. Du kan kan bidra till att hon får starka, härliga orgasmer med bara munnen som enda redskap. Eller för den delen även med fingrar och annan kroppskontakt. Njutningen blir då med andra ord fullkomligt ömsesidig. 

Om du vill försäkra dig om att du ska få upprätthålla en längre relation till en underbar kvinna du älskar, och att hon ska älska att ha sex med just dig – slicka hennes fitta till orgasm. Gärna ofta. Det är beroendeframkallande. Hon kommer inte att behöva någon annan – hon kommer bara att vilja ha dig. Såvida ni inte har andra överenskommelser, förstås… 

Källa: https://www.cirkuseros.nu/index.php/text/artiklar/artiklar-erotik-inspiration/konsten-att-slicka-fitta/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar