fredag 29 april 2022

Onanera inför din man?

Hej! 

Jag är 25 och år singel och har ingen erfarenhet av att vara gift och sambo sedan långt tillbaka. Så jag undrar hur det är med onanerandet när man har partner... Brukar du onanera fast än du har partner och i så fall kan du göra det inför honom? 

Jag skulle nog inte kunna onanera och komma inför honom, man ser så konstig ut när man spänner ben o tår o rör sig o liknande. När killar runkar i bredvid i sängen skakar det mycket och det blir så fånigt att jag skrattar och skäms lite nästan... Där ligger han och vrålrunkar i snabbaste takten och liksom handen åker upp o ner o tårna spänns o benen åker mer o mer ut åt sidorna och kroppen rör sig underligt. Är det bara jag som tänker så här och att det är konstigt? Klart jag smekt mig själv under sex, men för mig är det inte samma känsla som när jag onanerar och jag är själv. 

Men åter till ämnet....... Brukar du onanera inför din partner eller kan du tänka dig att göra det utan att skämmas? 

Några svar 

 1

Igår fick min tjej onanera inför mig. Hon var väldigt på (kåt) och jag var trött. Hon sa att hon kanske fick åtgärda det själv då och jag sa att jag gärna tittar på. Väl i sängen så kröp hon upp bredvid mig och började onanera. Efter en liten stund började hon klämma lite på mig och märkte att jag hade fått stånd utan att ens röra mig och att jag blivit hård av att bara ligga bredvid henne ger henne vatten på kvarnen att jag gillar detta. Efter en kort stund säger hon att hon ville komma. Jag viskade i hennes öra att jag vill att hon kommer och inom typ 5 sekunder blev hon som en fiolsträng och kom i en härlig orgasm. Själv låg man där bredvid och bara njöt, vi hade inte sex tillsammans men hon fick sin orgasm. Hon brukar ibland få uppdrag att onanera med mig bredvid, lite utelämnande och skamligt men samtidigt så misslyckas hon aldrig med sitt uppdrag. 


Igår bad jag tjejen onanera när vi låg i sängen, hon tog fram sin Satisfyer och körde på. Det tog nog inte längre än 4-5 minuter men att ligga bredvid och höra hur hennes andning blir häftigare och häftigare för att tillslut stöna ut en lång orgasm är för mig helt underbart. När hon återfått medvetandet så kröp hon intill mig och fick bekräftat att jag gillade att lyssna på henne. Jag hade stånd. Hon frågade om jag också ville ha en orgasm men då jag sa att jag var kluven i om jag ville få en orgasm för att bli helt avdomnad och trött eller om jag ville ha kvar den pirriga, sköna känslan av att vara kåt så bestämde hon att jag inte skulle få komma ikväll. Hon pussade mig på kinden och sa att hon gärna låter mig vara kåt en stund till och sen somnade hon. Som sagt, jag älskar att se henne onanera och komma! 

3. 

Har inga som helst problem med att onanera inför min man. Händer ofta att jag gör det i sängen då jag har svårt att sova. Vill han titta så är det inga problem men han är införstådd att han inte får knulla mig då utan det är ett sätt för mig att varva ner och min egna lilla tid. 

4. 

Jag behöver smeka klitoris för att komma - som så många andra dvs. Så jag har i princip alltid smekt mig själv vid sex. Killar brukar gilla det och de brukar gilla att titta på när man gör det. Jag tror många tycker att man tar ansvar för sin orgasm och sexualitet. Jag onanerar annars bara i duschen med strålar från munstycket. Ibland har vi sex bakifrån i duschen samtidigt som jag stimulerar klitoris med duschen - det är så himmelskt skönt. Att ha en kuk inne och smeka samtidigt är ju bästa känslan. En helt annan än att onanera själv. Då handlar det bara om att komma. Jag älskar att se på när den jag älskar (och förut bara låg med) runkar. Det är så jäkla fint! Går igång på det. Att titta på den där stora handen och kroppen.. yum. 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/76442727-onanera-infor-din-man/1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar