fredag 29 april 2022

HUR GÖR NI MED ONANI I FÖRHÅLLANDET

Par 1 

Min man onanerar väldigt sällan, men jag gör ofta. Jag gör det om två till fyra gånger om dagen. Vi är väldigt öppna med vårat porrtittande och onanerande, har inga problem med att göra det inför varandra eller så. Oftast onanerar vi ihop som en del av ett förspel som senare leder till sex. Jag gör alltid min normala ”dagliga onani” antingen i badrummet, duschen, under täcket, medan han är på jobbet, etc. I början kände jag att jag var tvungen att smyga med mina ”onanivanor”, men sedan bestämde jag mig för att jag ville vara helt öppen med hur mkt jag leker med mig själv. Blev väldig nöjd när min man sa att han tyckte det var helt okej. Jag onanerade öppet i vardagsrummet i morse och han tyckte inte alls det var konstigt. Jag gillade faktiskt att han kunde se mig göra det, utan att det räknades som förspel. Bara som en helt naturlig grej! 

Par 2 

Min fru onanerar ibland bredvid mig i sängen. Hon är helt tillfreds med att göra det och om jag är vaken jag frågar jag henne ibland om hon vill ha sex. Eller lite hjälp? Under sommarmånaderna gillar vi att gå nakna i huset under helgerna / semestern. Varje morgon sitter vi på vår altan och dricker vårat kaffe nakna (vi bor en bit ut på landet, så inga grannar kan se). Jag brukar stå i full givakt på mornarna och ibland onanerar jag framför min fru, lite på måfå. Hon tycker om att titta på. Ibland sitter hon och klittrar, eller så sitter jag och leker med mig själv när vi ser på film under kvällarna. Vi har båda ett väldigt avslappnat förhållningssätt till onani, något väldigt naturligt som man gör för att må bra. Det är helt enkelt en del av vår livsstil och vi båda öppna med det. 

 Källa: http://lustfyllt.se/topic/hur-gor-ni-med-onani-i-forhallandet/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar