torsdag 18 juli 2024

Hur upplever kvinnor porr

Få kvinnor vill erkänna att de kollar på porr. Men jo, det gör de faktiskt. Vi har talat med Anna, en helt vanlig 25-årig tjej från Skåne, och ställt frågor kring hur hon upplever porr.

Fråga 

Tittar du på tjej porr? Om ja, hur ofta? 

Svar 

Det är verkligen inte ovanligt att tjejer tittar på porr, och i själva verket är detta någonting som alla mina tjejkompisar gör. Jag personligen tittar på svensk tjej porr några gånger i veckan, och det är i så fall för att få mig på humör för att onanera.

Fråga

Varför tror du att så många är osäkra kring huruvida tjejer gillar porr eller inte? 

Svar

Just svensk tjej porr där man ser att tjejen verkligen tycker om det är någonting som jag tänder på. Det finns en ganska stor mängd porr där bara mannen ser ut att njuta medan tjejen ligger och tar det. Jag föredrar också om tjejen är yngre än 30 år gammal, antagligen för att jag är 25 och känner att jag då kan relatera bättre till vad som händer.

Fråga

När började du titta på porr? 

Svar

Det är en bra fråga, och jag är inte helt säker. Jag skulle vilja säga att det nog började tidigt som tonåring, och med tanke på hur enkel tillgång vi har till porrsidor nuförtiden stötte jag nog bara på svensk tjej porr och har fortsatt att titta sedan dess. 

Fråga

Använder du bara händerna vid onani eller tar du hjälp av annat? 

Svar

För det mesta använder jag bara händerna för att onanera när jag tittar på svensk tjej porr, men visst har jag även en dildo och en klitorisvibrator som jag ibland fiskar fram när det är dags. 

Fråga

Vad är anledningen till att du tittar på svensk tjej porr? 

Svar

Det handlar egentligen bara om att lättare kunna leva sig in i onanin. Visst hade jag kunnat blunda och fantisera, men när jag har någonting visuellt framför mig kan jag låtsas som att jag är där. Jag tänker mig liksom in i tjejens situation och hur det hade känts om jag själv tog del av de sexuella upplevelserna. Visst kan det ta ett tag att hitta svensk tjej porr som passar just mig, men när jag väl har en sexig video framför mig tar det inte många minuter innan jag når klimax. När allt är sagt och gjort tittar nog tjejer på mycket mer porr än vad samhället överlag verkar tro.

Källa: https://lovebuddy.se/tjej-porr/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar