måndag 12 juni 2023

Är det vanligt att killar gillar att få saker uppstoppade i rumpan

 

Min kille tycker om att jag stoppar upp saker, bl.a. ljus dildo, piskor eller morötter, i hans rumpa medan jag suger av honom. Detta börjar kännas obekvämt för mig. Är det vanligt att killar gillar sånt?

Vänliga hälsningar 

 /En fundersam 
Hej fundersam! 

 Ja, det är vanligt att killar utnyttjar deras erotiska möjligheter i rumpan. Rumpan, analen och närliggande områden är en erotisk zon, som många njuter av. Det är också så att i killars analer ligger prostatan, som gör att killar kan få en prostataorgasm.  

Däremot är det många killar som inte pratar om detta. 

Det kan vara att röven är tabubelagd för killar. 

Och det kanske är det som gör att det känns obehagligt? Att det känns märkligt, och att du tänker dig att din kille är den enda som gillar detta? Lyssna gärna på en intervju med en tjej som träffar en kille som gillar att få det i röven: Men om det känns obehagligt, så ta upp det med din kille! Är det obehagligt som att du inte vill göra det? Iså fall ska du inte göra det. Oavsett, så tror jag det är bra att ni vågar testa olika saker. 

Varma hälsningar, Robert

Källa: https://sverigesradio.se/artikel/5060123

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar