lördag 27 maj 2023

Slickad av en tjej

Har jag aldrig blivit men har alltid velat bli det. Någon mera kvinna som har samma fantasi eller har prövat?
1. 

Helt underbart! överhuvudtaget så är en kvinnokropp mer sensuellt mjuk att ta på o smeka. Så prova, du lär inte ångra dig! 

2. 

 Jag och min man hade sex med en tjej i lördags, det va jättemysigt och mjukt och skönt, jag har gjort det en gång innan själv men då var ja så full så det minns jag inte så mycket av. Det här var planerat och fick ta tid och det va faktiskt jättebra! 

3.

Jag och en tjejkompis "lekte" alltid med varandra förut. Har aldrig fått såna orgasmer som då hon slickade mig. Helt fantastiskt! Jag kan sakna de tiderna ibland... 

4. 

Jag har provat några gånger. En helt annan känsla mot om en kille är där nere. Absolut! Värt att prova! 

5. 

Att bli slickad av någon som kan göra det som jag vill är.... himmelskt, kvinna eller man. Någon som omsluter klitoris med läpparna och suger mjukt (eller hårt, beroende på humör), varierat med att slicka med bred tunga... En del män (och antagligen kvinnor) verkar ha fått för sig att snabbt med hård tungspets är det bästa men så är det inte för mig. Den som slickar ska vara lyhörd och kåt på att slicka!

6. 

Har provat på en trekant med ett par men det var sådär. Tjejen var urusel på att slicka så den biten kändes inte som jag vill prova på igen. Var naiv nog att tro att tjejer skulle veta "vad som behövdes". 

7. 

Det måste du prova, det är helt underbart! Tjejer slickar mycket bättre än killar tycker jag. Min tjej och jag slickar alltid varandra när vi har sex, det är så otroligt härligt! Att först slicka henne länge, tills hon kommer i en härlig orgasm, och sedan byta så att hon slickar mej... Jag får aldrig nog!

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/37280722-slickad-av-en-tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar