fredag 26 maj 2023

Gillar tjejer att bli slickade analt

1. 

 Det är hett när min man slickar mig i rumpan.

Hela min runda och ganska stora rumpa är en erogen zon och jag blir alltid tänd när han smeker, masserar och kramar (hårt) min rumpa. 

Jag skäms lite och tänker ibland att det där med att slicka mig i rumpan ska jag inte tillåta honom att hålla på med. Men sedan när jag blir riktigt kåt (särskilt efter ett par glas vin.) så slickar han min fitta och min klitta jätteskönt, han utökar området allteftersom och till slut så nuddar han nästan mitt anus. Ibland så får jag ställa mig på alla fyra och han slickar mig bakifrån (jättehäftigt), han retar mig och slickar nära rumpan, så stannar han upp och jag känner att han håller sin mun precis bakom min rumpa, jag känner hans andetag och jag vet att han har räckt ut tungan en centimeter från mitt anus, så väntar han, och han kan vänta jättelänge, tills jag rör mig bakåt, visar att jag är så kåt så jag måste få känna hans tunga på mitt anus, och jag börjar "knullar hans tunga  med min rumpa. Han vet att jag är så kåt att jag inte kan hålla mig. Jag vet att jag kommer tycka det är pinsamt efteråt att jag återigen inte klarade att behärska mig. Men jag tänder jättemycket på det och på att han retas lite och leker med mig!

2. 

 Vet att en del tycker att man inte ska vara "där bak" men för många är det en enormt erogen zon. Jag älskar att bli slickad i rumpan, brukar smeka mig själv och använda dildo samtidigt och får enorma orgasmer. Min kille blir lika kåt som jag, både av att slicka och att bli slickad. Kanske blir det extra njutbart av att det anses lite förbjudet samtidigt som det är så fantastiskt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar