söndag 2 april 2023

String på stranden

FRÅGA

Högt skuren bikini och olika varianter av string är ju trendigt bland kändisarna och på stranden nu. Själv tycker jag att det är kul med bikinis så jag har många olika modeller att välja på och brukar variera, alltifrån sådana som täcker nästan hela rumpan, till Scrunch och string. Egentligen vill jag ha typ string för det mesta men i vissa situationer kan det kännas lite naket trots allt. Vilken bikini/baddräksmodell föredrar ni? 

SVAR

Jag använder mest scrunch och string. Men det beror även på vem jag är med och solar. Kan ju som sagt kännas lite naket å då blir det lite mer täckande trosor 

 /Davidia 

Vill inte visa halva rumpan eller halva brösten. Jag tycker personligen string = något man har under kläder men min åsikt.

 /Frida

 Jag själv har såna som täcker rumpan just nu men hade inte haft något emot en bikini i stringmodell. Tycker det är snyggt och det ger en fin bränna om man nu är ute efter det/bryr sig om sådant. Bryr mig inte om att det känns mer "naket", jag visar ju bara mina skinkor och det är ju inget konstigt med det. :-) 

/ Elelli 

Jag har en baddräkt som täcker hela rumpan och inte är särskilt urringad heller. Mest för att jag träningssimmar året om och då är det bekvämast enligt mig. Sen gillar inte jag värme/sol så jag ligger inte på stranden och solar vilket att det känns onödigt att köpa en bikini för det. Skulle jag köpa en bikini skulle det förmodligen vara typ hipster-modell, då jag personligen inte tycker string är särskilt snyggt. Vissa modeller av halvstring kan dock vara okej. Sen vill jag inte har supermycket urringning heller, jag vill kunna röra mig i vattnet utan att oroa mig för att tuttarna ska hoppa ur, haha. Jag brukar dock i regel gå på vad som är bekvämt i första hand, snarare än vad som är snyggast

/Jessie

Det bästa med stringvarianterna tycker jag är den jämna brännan man får på rumpan men framför allt att de sitter så bra! Vanliga bikinitrosor som täcker hela rumpan kan lätt bli säckiga och hänga där bak, i alla fall på mig. Och det är inte ett dugg snyggt. Visst är det lite naket med egentligen men på stranden har alla ändå så lite kläder på sig och det är bara en rumpa, liksom. Jag brukar variera mellan mer eller mindre täckande underdelar men den här sommaren har det mest blivit string p g a fördelarna ovan samt att jag har kompisar som jag åker och badar med som också brukar ha det och då känns det bekvämare även för mig.

/Emeliesve

Källa: https://modeochskonhet.ifokus.se/discussion/1481599/stringbikini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar