lördag 15 april 2023

En kvinnas reflektioner från gymmet

Alltid en hel del män längst bak i Yoga klassen. Jag fattar varför och har inget emot att de tittar på mig. Det stör mig inte alls, tvärtom, ibland blir jag lite upphetsad av deras blickar över min bak. Klart att jag först och främst har fokus på min träning när jag är där och på mina övningarna men mellan passen när jag återhämtar mig så kan ett pirr infinna sig och en skön lätt kåt känsla sprider sig från mitt kön och upp genom kroppen på mig och då är det en del som händer mitt huvudet.

När jag tränar har jag oftast trosor på mig, string.

Det måste vara string så att de syns så lite som möjligt under mina tajta träningskläder. 

Men det har hänt att jag kör utan trosor också och då känner jag tydligt hur tyget på min träningsdräkt skär in mellan mina blygdläppar och över anus och klitoris där jag står på knä med rumpan i vädret och det blir skönt och ibland lite vått i springan men jag kör aldrig utan trosor om jag skall köra hårda pass för då vill jag allt skydda min snippa mot för hård friktion. 

Naturligtvis är det  upphetsande med all uppmärksamheten jag får på gymmet när jag visar upp min rumpa och jag njuter av leken och hur vi teasar varandra. 

Jag kör gärna squats med ryggen ut mot rummet med stjärten vänd ut mot allas ögon så de kan se mina fasta skinkor ordentligt och de är verkligen värda att se på efter alla dessa hårda träningstimmar kan jag lova. När jag har retats färdigt så går jag nöjt därifrån med sträckt rygg och vickande rumpa och allt som oftast slutar det med att jag onanerar i smyg i omklädningsrummet, i duschen, bastun eller toaletten tills jag får en härlig orgasm till minnet av alla lystna blickar som spelat över min stjärt. Så kåt.

/Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar