onsdag 15 mars 2023

Så får vi fonäntorgasm

Vi är ett par som har lärt oss hur man får en fontänorgasm. Frun säger att det är underbart skönt. Man för in två fingrar och hittar G-punkten, en liten skrovlig yta på ovansidan. Man låter fingrarna trycka på G-punkten ganska hårt och snabbt. Då kommer känslan av att hon blir kissnödig, och då är man på rätt väg. Hon måste trycka på ungefär som när hon kissar. Är man på rätt väg blir smulan våtare och våtare. Det viktiga är att hon måste vara riktigt tänd innan man börjar. Sedan kan man slicka samtidigt för att öka på orgasmen. Prova, det är underbart. 

 Stefan 

Vi testade ganska många tekniker för att jag ska få en fontänorgasm, men det ville sig inte. Läste på ett annat forum om en G-punktsvibrator som skulle ligga och vibrera just på G-punkten. Köpte en direkt och den fixade det efter några försök! När den väl hade fixat en fontänorgasm åt mig, och vi hade använt den några gånger till, så lärde jag mig hur det skulle kännas och var i mig han skulle stimulera. Så efter att ha använt G-punktsvibratorn några gånger kan min man nu fixa fontänorgasmer åt mig på egen hand. Otroligt skönt! 

Bedfire  

Källa: Emelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar