onsdag 1 februari 2023

9 sexnoveller som eggar fantasin: Trekant med kollegan

Sara är ny separerade och har precis börjat på sitt nya jobb. Aldrig kunde hon tro att kollegan, som hon i hemlighet beundrat, delar hennes fantasi om att ha en trekant. Än mindre kunde hon ana att det skulle ske med hennes stora kärlek från förr. Det blir en kväll av underbart sexuellt utforskande. 

Det har gått drygt tre veckor sen jag började mitt nya jobb. Emelie som jag har gått bredvid för att lära mig allt nytt är ledig för dagen och jag har blivit sittande med dagdrömmar framför mitt skrivbord. Då plingar telefonen plötsligt till. Jag ryckes ur dagdrömmen där jag precis skulle låta min hand smeka Emelies bara bröst. Mina fantasier om denna kvinna tog sin början för fyra dagar sedan och har intensifierats.

Det hade funnits någon sorts laddning mig och Emelie emellan redan från första stund. Hon verkade vara härligt frispråkig och en kvinna som vågade ta för sig av livet. Så nämner hon plötsligt mitt ex, Johan. Jag tappar nästan hakan när hon med upprymd iver berättar att hon känner till att det är ett ex till mig, och att de två faktiskt tillbringat en natt ihop. Istället för att känna ett stygn av svartsjuka, då denna man betytt mycket för mig, känner jag en stark kåthet skölja över mig. En bubblande, oförskämt eggande lust att få veta mer om deras natt ihop. Slickade han henne som han brukade slicka mig? Fick hon också känna hans läckra kyssar över sin nacke och hals?

Jag kunde nu inte sluta tänka på Emelie och hennes fantastiskt rundade kropp med bröst i storlek större. Samtidigt som jag också hade mitt ex på näthinnan. Det var jag som hade gjort slut med honom efter ett år tillsammans i 20-årsåldern. Men han var min första riktiga kärlek. Och Emelies information om att Johan nyligen skilt sig gjorde mina tankar på honom mer intensiva. Emelie, som är den oblyga typen, erkände att Johan numera var ett återkommande inslag i hennes fantasier. 

På telefonen, där jag sitter vid mitt skrivbord, ser jag att det är Emelie som skrivit ett meddelande, ”hej”, och det får mig att le. Hon har redan berättat för mig att hon är bisexuell och att hon kan drömma om en trekant med en annan kvinna och en man. Hon har till och med berättat att hon gärna skulle ha en trekant med mig och Johan. Om mindre än en vecka slutar Emelie på denna arbetsplats och jag känner nu instinktivt att jag också vill just det som hon fantiserar om. Jag vill ha Emelie och Johan samtidigt. Jag vill se dem ha sex med varandra, och jag vill själv delta.

Utan att tänka mig för skriver mina fingrar åt mig. ”Emelie, jag kan inte sluta tänka på dig och Johan ...”. Nervöst tittar jag ner på min telefon när meddelandet är skickat. Svaret kommer snabbt. ”Sara, jag har skrivit lite med Johan ...” . Jag frågar genast vad de skrev. Mitt hjärta slår snabbt i väntan på svar. ”Han har tänkt på dig, och på mig”, svarar Emelie. ”Vad säger du om att träffa oss båda på fredag?”. Jag svarar att jag vill, det är som om fingrarna skriver åt mig. Jag bara följer en stark känsla, utan att låta rationella tankar eller tvekan ta över. 

Fredagen är här och jag går med lätt darrande ben över gräsmattan mot Johans hus. Vi är ju medelålders nu, både Johan och jag närmar oss 40. Emelie är lite yngre och har inte skaffat barn än. Jag ler lite när jag tänker på kontrasten mot när jag senaste gången träffade Johan. Då var vi nästan ungdomar själva. Nu hade vi båda landat på andra sidan familjebildandet med blivande tonåringar på respektive hemmaplan. Båda har vi hunnit gifta oss, och skilja oss. Mitt i mina tankar om förr och nu blir jag påmind om att vi faktiskt är på väg att förverkliga en stor, men nästan bortglömd, fantasi för mig. Så länge jag kan minnas har jag fantiserat om en trekant med mig, en annan kvinna och en man. Jag trycker på ringklockan och dörren öppnas. Där står Johan och jag tittar in hans gröna ögon. Min blick vandrar vidare till hans leende mun och innan jag hinner säga något ger han mig en kram.

Vad kul att se dig, Sara! 

 Jag instämmer med ett pirrigt leende.

Vill du ha något att dricka? fortsätter Johan som om vi sågs i går, eller förra veckan. 

Ja gärna. 

Dörren har inte hunnit stängas när Emelie plötsligt står där och jag får min andra kram för dagen. Vi vet alla tre att vi har hela kvällen på oss och jag har bestämt mig på förhand att inte stressa in i något. Johan frågar om vi vill kolla runt i huset. När vi landar i köket efter vår lilla rundvandring kan jag konstatera att han har en enkel men fin stil i sitt hem. 

Vill du skära kött eller potatis? frågar Johan. 

Emelie svarar först och ber om att få skära köttet. När hon tar förpackningen från Johans händer möts deras läppar i en trevande puss. Jag ser Johans iver när han tar om Emelies huvud och omvandlar pussen till en kyss. Det är upphetsande att se dem hångla. De möter båda min blick när de hämtar andan.

Jag tar potatisen, säger jag och känner hur synen av dem gör något med mig. Jag dreglar nästan.

Två timmar senare skålar vi alla tre efter god mat och med mycket skratt. Jag kan inte sluta titta på Emelies bröst som guppar när hon skrattar. Och Johans ögon ser på mig som aldrig förr. Jag märker att han vill ha mig. 

Vinet har gjort mig lite djärvare och jag reser mig nu upp och går fram till Emelie som ställer sig upp för att möta mig. Hon är lite längre än jag så jag sträcker mig upp mot henne, för nu vill jag så gärna känna henne nära. Min kåthet för Emelie har byggts upp under tre veckor. Jag vill känna hennes läppar mot mina. De är mjuka, men ivriga och de vill sära på mina. Hennes tunga vill möta min nästan direkt. Och jag känner samtidigt hennes bröst tryckas mot mina när hon lägger armarna runt mig. Vi hånglar som om vi vore sjutton igen, och min kåthet stiger fort. Så avbryter hon och vi tittar tillsammans bort mot Johan som ser mycket nöjd ut där han sitter. Han reser sig och trycker oss intill sig.

Jag måste bara på toaletten, säger Emelie plötsligt. 

Johan och jag står tysta i någon minut och tittar lite blygt på varandra. 

Jag har fantiserat så många gånger om dig, Sara, sedan vi skildes åt. Jag har fantiserat att du tar på mig och att du kysser mig passionerat. 

Hans sista ord försvinner nästan när jag halvt kastar mig i hans armar och kysser honom lika intensivt som jag nyligen kysst Emelie. Men Johan och jag har ett förflutet så allt känns ännu mer, på ett djupare plan. Johan drar med mig mot sovrummet och vi sliter i varandras kläder. Plötsligt ligger jag naken på Johans stora dubbelsäng.

Emelie kommer in i rummet och Johan viskar något i hennes öra. Nu är det hon som närmar sig sängen. Hon smeker mina fötter och ben och slår sig ned vid fotänden. Hon böjer sig sakta ned och kysser mig på underbenet. Därifrån vandrar hon sakta upp till insidan av mina knän och sedan vidare uppåt. Jag vet inte till mig av åtrå när hon sakta närmar sig min svullna pärla och omsluter den med sin mun. Hon kysser mig mellan benen som om hon längtat efter att få göra detta länge. Med en hand särar hon på mina blygdläppar och hänger sig helt åt mitt kön. 

Johan har lagt sig i sängen och börjar nu kyssa mitt ena bröst. Han leker med det så det blir styvt innan han återigen suger på det. Hans ögon möter mina och så kysser han mig på munnen. Mer varsamt än tidigare som för att inte ta fokus bort från vad som händer längre ned. Han vill att jag ska känna allt som Emelie gör. Och det gör jag. Jag trycker Johan närmare mig och vill ha båda två. Han leker med min tunga och Emelie leker med sin. Nu har hon dessutom två fingrar inne i mig och med dem trycker hon mot min känsliga G-punkt. De ser båda på medan jag grymtar under dem. Åh, fortsätt, flämtar jag mot Johans mun. Emelie fortsätter och jag känner orgasmvågorna närma sig. Rätt som de är sveps jag med och orgasmen exploderar. När den väl gripit tag i mig intensifierar jag hånglandet med Johan och allt är så otroligt skönt. Så skrattar jag, öppnar ögonen och avbryter vår kyss när orgasmen ebbat ut. 

Nu är det Johan som lägger sig ned på rygg. Emelie sätter sig gränsle över honom och låter honom sakta glida in i henne. Hon rör sig rytmiskt över honom och de utbyter intensiva blickar. Jag betraktar dem. 

Så kliver Emelie av Johan, sätter sig över hans ansikte och låter honom slicka henne. Jag närmar mig och greppar Johans kuk i min hand. Johan och Emelie stannar upp kort som för att visa att de är med på vad som händer. Jag sänker mig ner och kan inte motstå frestelsen att ta honom i min mun. Jag vill känna hela honom, vara honom så nära som bara är möjligt. 

Emelie vänder sig nu om så att hon sitter med ansiktet vänt ner mot mig. Jag vill känna Johan i mig, för första gången på femton år. Med skälvande fingrar för jag in hans kuk i mig och börjar rida sakta. Min mun söker sig automatiskt mot Emelies mun och vi kysser varandra medan vi båda rider på Johan. Medan vi alla tre njuter märker jag att Emelie verkar närma sig klimax, medan Johan gör sitt mellan hennes ben. Det är fascinerande att beskåda hur hon närmar sig höjdpunkten, kommer närmare och närmare, allt detta får jag uppleva med Johans kuk inne i mig. 

Så är det Emelie som skriker ut sin orgasm. Hon nästan darrar efteråt och jag stannar upp och låter Johan vila i mig medan jag njuter av scenen som utspelar sig. 

Jag kliver av Johan och kallar till mig Emelie. Vi börjar nu suga, slicka och runka honom tillsammans. Jag sneglar då och då upp, ser hur han älskar varje sekund. Efter några minuter märker vi båda att det kommer att gå för honom om vi fortsätter. För att förlänga njutningen en aning släpper vi tillfälligt vår syssla och möts i en djup, underbar kyss. Men bara en kort stund för att sedan återvända till den som pockar på vår uppmärksamhet under oss. Jag tar honom i munnen och Emelie suger på skaftet och smeker samtidigt hans pung.  Jag kommer, stönar han och sekunderna efter känner jag hans varma sats i min mun. 

 Vi slickar båda på hans utpumpade leksak, som vi haft så mycket roligt med, när den största orgasmvågen ebbat ut. Sedan skrattar vi. Först Emelie och jag, och sedan alla tre. 

Är det någon som vill ha efterrätt? frågar Johan. 

Jaaa, svarar vi båda i kör …

Källa: https://www.expressen.se/amelia/relationer/sex/kollegan-forverkligade-min-drom-om-trekant/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar