tisdag 3 januari 2023

En kvinnas tankar kring att kissa

Jag satt på huk och sköt den varma ångande strålen rakt ner i mossan och mitt ex stod bakom mig, tittade på min bak och mina skinkor och gjorde det samma. Vi kissade tillsammans och jag njöt av det, speciellt att det skedde utomhus, i skogen en varm sommardag. fåglarna kvittrade och en lätt vind smekte min rumpa. En väldigt sensuell naturupplevelse om ni frågar mig. Han tittade på mina särade skinkor och hans blick gled ner över stjärtskåran och han log när han såg mitt skrynkliga lilla bakre hål och strålen som kom ur mitt sköte och ner på mossan. 

Du är sexig sa han. Inte underligt att vi män känner en längtan och vilja att dominera er kvinnor när ni kissar sådär, sittande medan vi står upp, stolta som tuppar. 

Jag tänkte på vad han sagt där jag satt på huk framför honom, hoppkrupen, sårbar och liten med bakdelen blottad för honom, redo att bli påsatt. Jag tittade på honom där han stod stolt och rak i ryggen, kissande en fin och stark stråle rakt ut i luften från sin snopp och kunde inte låta bli att fundera på kisseriets betydelse för andra djur, där hur man kissar fyller en viktig signalfunktion mellan könen. Vem som bestämmer och vem som lyder. Är det kanske så även för oss? 

Mannen står dominant upp medan vi kvinnor sitter ner, underdånigt och väntande? som tikar. 

Mina tankar fick mig att le och fnittra till lite medan vi kissade vidare till tonerna av fågelkvitter. 

Att kissa är skönt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar