fredag 25 november 2022

Har du onanerat i smyg bland folk

Smekt lite eller hela vägen till orgasm? 

1. 

Det här råkar vara lite av en sport för mig, inte för att det är så kul utan för att jag måste. Särskilt i bilar och bibliotek. Bilar för att de kan skaka så där provocerande och bibliotek för då borde man verkligen inte. Och då måste man ju. Det hjälper helt klart att kunna komma utan att behöva röra sig själv. Annars lägger jag min jacka över. 

2. 

Har gjort det i sängen på vandrarhem, under täcket, mycket mjukt och tyst. Inte troligt att någon fattade
vad som pågick. 

3. 

Har gjort det på tåg, spårvagn, arbetsförmedling, frisör, kafe, restaurang, klädaffär, färja, föreläsning, bio, tvättstuga 

4. 

Har gjort det på många ställen. Ännu mer spännande är om man onanerar åt någon annan i smyg bland folk. 

5. 

Många gånger på bussen under gymnasietiden. Var inte så många kvar de sista hållplatserna. På flygplan, bio, teater har hänt. Och hos tatueraren. Smärta och njutning hänger ihop. Men min skakigaste upplevelse var när jag gick och handlade på ICA med geishakulor instoppade. Som tur var hittade jag en en sån där sittbräda på en pelare som man kan fälla ner och där fick jag en orgasm så allting gungade. Hade nog inte klarat den stående... 

6. 

Onanerade i vattnet när vi var i Italien, en fullsatt strand men jag höll mig under vattnet så att säga. Kanske 25-30 meter från alla solbadare på stranden. 

7. 

Tågkupe, skogsdunge, arkiv, läkarmottagning, pub, utsiktstorn, badhus 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/67441485-ni-som-svarat-ja-pa-har-du-onanerat-i-smyg-bland-folk-hur-lyckades-ni-med-det/1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar