lördag 26 november 2022

Använder inte trosor längre

Så skönt tycker MÅNGA kvinnor 

Fråga 

Hej jag är en tjej på snart 18 år o jag har nyss börjat skolan igen under sommaren har jag alltid haft kjol eller klänning och tycker det är skönt att gå utan trosor alltså helt naken under för det fläktar skönt och jag tycker det känns skönt när min nakna rumpa nuddar det jag sitter på utan något emellan och igår i skolan så hade jag tights och gick utan trosor och efter skolan så sa min tjejkompis till mig att man såg att jag inte hade trosor på mig o skämdes så mycket då. Är det konstigt att inte använda trosor? Jag sover alltid helt naken och är naken så ofta jag kan hemma och brukar ha en tshirt o naken under när jag kollar på tv o sånt hemma oxå. Det känns som att det är konstigt men jag tycker att det är så himla skönt o jag fick iden av att göra de i bärjan av sommaren när min bästa vän gick utan trosor hon sa att jag skulle testa för det va skönt 

Svar

Hej! Du berättar att du är 18 år och nyss börjat skolan igen. Du har upptäckt att du tycker att det är skönt att gå utan trosor - så härligt! Du skriver också att din tjejkompis sa till dig att det syntes att du gick utan trosor en dag och då skämdes du för det. Nu undrar du om det är konstigt att inte använda trosor. Det finns ingen regel om att en ska eller inte ska använda trosor, utan det får en göra som en vill. Det kan såklart vara lite obekvämt om andra ser att en inte har trosor, men egentligen så ser de inget som de inte redan sett. Alla har ju sett ett underliv tidigare :) Dessutom mår underlivet väldigt bra av att luftas och inte stängas in i tighta kläder hela dagarna. Det minskar risken för obalans och inåtväxande hårstrån bland annat. Så känn dig fri att ha på dig (eller inte ha på dig) vad du vill, så länge du trivs med det! Ta hand om dig! /Tjejjouren.se 

Källa: http://85.90.247.60/frageladan/fittan/51059

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar