måndag 10 oktober 2022

Naken fritid

Jag går naken så mycket jag kan på fritiden. 

Tyvärr bor jag så till att det är svårt att gå naken utomhus utan att bli polisanmäld. 

Inomhus går det bättre. 

Något av det mysigaste är när jag och min sambo har en nakenhelg. 

Vi gör allt det vanliga som att städa, diska, titta på tv, läsa och lyssna på musik men vi gör det nakna. På sommaren gäller nakenbad. Blir nästan aldrig textilbad om det inte är lite blygare vänner som vill att vi följer med dem. Vi har också fördelen att kunna låna en sommarstuga som ligger ensligt mitt ute i skogen. Där kan vi gå nakna hela tiden både ute och inne. Någon enstaka gång kan det komma förbi en vandrare. Men de flesta tycks ta vår nakenhet som naturlig och stannar gärna en stund och pratar. Då brukar vi bjuda på fika i vår nakenhet..
Källa: https://www.onanera.se/threads/naken-fritid.319736/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar