torsdag 1 september 2022

Vi knullade på stranden med en okänd man

Det var en varm och härlig sommardag, plus 25 grader och strålande sol när jag och min fru Tina tog bussen till badplatsen. Vi tog med oss ost, bröd, sallad och vin med oss. Tina var uppspelt Det ska bli jättehärligt att bara bada, koppla av och ha det skönt. Hon tryckte min hand hårt! 

Tina är 36 år, 172 cm lång och har ett lite sydländskt sätt, runda fina och fasta bröst och ser bra ut. Väl ute ur stans bullrande miljö hamnade vi på badet en bit ifrån den svettiga staden. Vi travade på och efter en rätt lång vandring hittade vi en liten holme med en liten ö långt ut. Vi tog den lilla ön i vår besittning och fann en liten klipphäll som omgärdades av små tallar och buskage. Ett perfekt läge helt enkelt. Vi hörde lite röster men vi såg inte en enda människa. Här kan vi sola nakna, sa Tina och såg oförskämt fräck ut. – Vågar du? 

Hon är mycket tänd på det. – Vi tar lite vin först, sa hon. Raskt packade jag upp och serverade kallt vin i plastglasen. Medan jag fortsatte med att servera maten lade Tina filten på klipphällen. Hon tog av sej tröjan, satt och läppjade på det kylda vinet men hon behöll bikinitrosorna på sej. 

Vi njöt av solens härliga värme, av salladen, osten och vinet och att vara för oss själva. Vi hann prata, umgås och efter hand steg stämningen så att säga. Riktigt hur det startade vet jag inte men där jag låg på rygg, på filten, började Tina sakta smeka min kuk. Försiktigt och stillsamt lät hon sina fingrar göra det skönt för mej. Helt plötsligt så drog hon ner mina vita badbyxor. Hennes läppar omslöt min kuk och hon sög så enormt härligt. När jag tittade upp såg jag helt plötsligt en man, cirka 30 år som stod gömd bakom ett buskage och runkade. Jag tittade på honom och han stod kvar. Upphetsad spanande han på oss genom lövverket. Han runkade intensivt, hans kuk var stor kunde jag se. Tina var fullt upptagen med att smeka mej, hon märkte naturligtvis ingenting. Jag kom och sperman sprutade på mej och min älskade hustru. Vi hoppade i vattnet och simmade runt en stund. Väl uppe på filten torkade vi oss. Då berättade jag vad som hänt inför en allt häpnare hustru. 

4 – Berätta, sa hon fordrande. Samtidigt drog hon av sej sina bikinitrosor. – Berätta allt! Jag började från början och berättade allt jag sett. – Såg han när jag sög dej? – Javisst. – Hade han en stor kuk? – Ja. – Runkade han? – Ja. – Hur såg han ut, ansikte, kropp, ögon? Jag berättade och Tina började, mitt på dagen och ute, att smeka sin fitta. Med små rörelser lät hon ena handen bearbeta fittan. – Nu är jag vansinnigt kåt, mumlade hon upphetsat. Hon särade på benen, tittade på mej med upphetsande blick. – Berätta nu, väste hon nästan. – Han är i din ålder, sa jag samtidigt som jag smekte hennes härliga fitta. Först stillsamt, sedan kraftfullt. – Det är så skönt, så skönt. – Såg han när jag sög dej? Hon ville veta ingående och mycket exakt hur han betett sej. – Han runkade. Jag fick beskriva killens utseende och inte minst hur hans kuk såg ut. – Nu är jag vansinnigt kåt, viskade hon och jag målade än en gång upp vad som hänt. 

Jag talade om hur han sett ut, vad han gjort. Det rann till något alldeles fruktansvärt och Tina gnydde högt. Det var då jag hörde att killen var ”på plats” igen. – Han är här, viskade jag. – Var, var, frågade Tina – Bakom trädet mot huset. Tina tittade och såg honom. – Han är ju snygg sa hon hest, nu måste du smeka mej. – Sära på benen älskling och det gjorde hon med besked. Tina låg nu med benen rakt ut och helt stilla. Jag satte mej upp och den andra killen tog av sej badbyxorna. Kuken var stor och grov, inte ett enda hårstrå, han var fint helrakad. han tittade på mej och jag väste: – Knulla henne. Han lade sej ovanpå min hustru och Tina stönade högt när killens kuk gled in i hennes fitta. Han kysste henne liderligt och hans kuk åkte snabbt ut och in i Tinas fitta. Hon blev verkligen knullad, för han var oerhört het. Jag makade mej upp mot Tinas ansikte och hon tog girigt min hårda kuk i munnen. Hon sög och blev knullad på samma gång – utomhus! 

Tinas kind buktade ut av mitt stånd. Plötsligt tittade hon på mej med upphetsade ögon och väste: – Nu, nu kommer jag och hon kom i en våldsam orgasm. Då hände det nästan otroliga, killen tog försiktigt undan Tinas ansikte och fortsatte kuk sugningen. Han sög min kuk mjukt och härligt samtidigt som han pumpade på i Tinas fitta. Hon bara gnydde och mumlade: – Åhhh vilken kuk, vilka kukar. Min utlösning kunde inte något här i världen stoppa och jag sprutade för andra gången. Han svalde hela satsen och så kom han också för första gången och sa: – Vilken härlig kvinna. Efteråt var åtminstone Tina lite generad, men hon fann sej snabbt. Hon hoppade i vattnet och kom sedan upp till mej och killen och vi delade på lite vin. Fortfarande var vi nakna alla tre och efter någon kvart började han sakta att smeka min hustru. Kanske var det vinet, eller upphetsningen som gjorde Tina så vansinnigt kåt. Hon satte sej på huk och började suga killens stora kuk, han njöt och det var härligt att se hur min hustru sög en annan kuk. Lägg dej på rygg, sa han till mej efter ett tag, du Tina, ta din man nu! Hon gled ner och hon red mej kraftfullt och killen höll på med något i sin väska. Jag förstod, Tina likaså. Han smorde in sin hårda kuk och Tina stannade av när hon kände det stora ollonet mot sitt bakre hål. – Huu väste hon, försiktigt, försiktigt. Jag kände hur han kom allt längre in i hennes rumpa. Våra kukar kändes mycket nära och sakta började Tina knulla oss. Jag kände hur den andra kuken även smekte min egen, Tina stönade, stånkade och väste: – Gud vilka härliga kukar, vilka härliga kukar. Tina kom, jag kom och killen han skrek: – Jag fyller dej nu! 

Källa: https://knullkontakten.info/vi-knullade-pa-stranden-med-en-okand-man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar