torsdag 1 september 2022

Paret hade vilt sex bredvid mig på stranden

Nu är jag tillbaks från semestern - ärrad för livet! Tidigare har jag aldrig kommit på någon som knullat på en fest eller ens hört en granne sexstöna. Men den här sommaren vände turen (?). En varm eftermiddag på stranden upptäckte jag en naken röv som juckade mot, vad som såg ut att vara, en ensam filt. Men så skymtade jag en annan blekrosa kropp under den guppande rumpan och då förstod jag att det inte var strandpilates som stod på schemat. 

Paret testade alla möjliga ställningar bara tjugo meter ifrån oss och gänget med tonårskillar som tältade bredvid. Efter juckandet bytte paret till doggy style och medan han tog henne bakifrån tittade han längtansfullt åt båda hållen. Det var väldigt tydligt att det här paret inte bara hade råkat bli lite sugna efter badet, de hade antagligen planerat att bli upptäckta och njöt av att andra såg på. 

Det är sällan jag blir mållös, men den här eftermiddagen gapade jag mest. Journalisten i mig önskade att jag hade haft med en mikrofon så att jag hade kunnat intervjua dem efteråt. För äntligen har jag fått en bild av fenomenet jag så länge läst om men aldrig hittat någon som utövar: dogging.

 /Julia 

 Källa: https://sverigesradio.se/artikel/5194118

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar