onsdag 28 september 2022

Bunden och överraskad

Jag var i Thailand på semester för ett tag sen. Jag var där med en juste frispråkig och glad grabb. Vi åkte som kompisar men det blev snabbt nåt annat. Vi brukade ha rätt mycket sex på kvällarna och efter ett tag förstod han mina intressen. Lite smisk brukade det bli innan vi knullade. Efter ett tag fick jag honom att binda mig i sängen också. Vi lekte min favorit, dominans, med han som master och jag som slyna. Vi lärde känna några grabbar som var där också. En av dem, Ray, såg otroligt bra ut! Det märktes väl att jag gillade honom och min grabb frågade en kväll vad jag tyckte om honom. Och jag sa väl som det var att han var attraktiv. "Jaså Petra, Vill du knulla honom?" - Vi var ju frispråkiga… jo, visst sa jag men nu hade jag ju en grabb så det var ju inte aktuellt. Ett par kvällar senare då det var extra hett band han mig med knäna i golvet och rep till sängbenen. Jag låg utsträckt över sängen och armarna var sträckta och händerna var bundna till rep som gick till benen vid sängens huvudända. Min grabb placerade kuddar uner magen så att rumpan putade upp. Bekvämt men fastlåst... 

Petra din lilla slyna, nu ska du få vad du önskar!

Han börjar piska stjärten med ett läderbandet långsamt till allt mer stegrande hastighet, om och om igen i omgångar med frustrerande uppehåll emellan. Du vill bli knullad av Ray, eller hur? Snärt,.."ja det vill jag..." kved jag och spelade med. "Du får som du vill kåthora!".

 In genom dörren kom Ray! ”

Ah, good, the bitch is tied up and ready!” säger han och sliter av sig kläderna. Jag börjar babbla om vad var det här med mera. Min grabb sätter sig snabbt i sängen naken framför mig "sluta tjattra och sug istället!" Hans lem var hård och stor, jag gapar överraskad och villrådig och han för snabbt in den. Jag gillar läget och suger och slickar frenetiskt samtidigt som jag känner snyggingen Ray bakom mig som masserar mina skinkor. Han greppar om min midja och plötsligt vidgades mitt anus och Ray tränger, långt, långt in i mig! ”Perfect, a tight and firm bitch, just as you said!” Jag ville skrika till men hade ju munnen full av kuk! Ray pumpade som en galning och jag svettades och skälvde samtidigt som jag sög så gott jag kunde. Min grabb förde händerna in under mig och greppade mina bröst samtidigt som han drev kuken in och ut ur min mun i takt med Rays stötar. 

"yes, yes, good, you little tart!" hör jag Ray skrika som rövknullar mig så att hela sängen skakar. 

Jag låg där fastbunden och ryckte och skälvde med varje stöt, stötar som samtidigt tryckte in min grabbs kuk längre in i munnen på mig. Tiden kändes evig och efter kanske 10-15 minuter kände jag att händerna om mina bröst plötsligt klämmer åt hårt. Jag känner varenda finger som naglar fast brösten i ett järngrepp och min grabb börjar skaka och tömmer plötsligt satsen i halsen på mig samtidigt som han trycker in kuken i mig tills roten stöter mot tänderna. Jag gurglar och hostar men får ordern "slicka rent ditt fnask" och jag leker leken och lyder. Jag stöts hela tiden fram och tillbaka och dunsar in i hans skrev och kuk så att jag får sperma i ansikte och ögonen så det svider. 

Yeah, yeah, prepare for the big bang!" skriker Ray. 

Jag känner mig som ett ledbrutet köttstycke då han slutligen stegrar tempot till ett vansinnigt klimax och sprutar i stötar in i mig, drar sig ur och tömmer det sista över min rygg. Efter lite flämtande reser han sig, masserar sperman över ryggen, daskar till min stjärt ordentligt och säger "You’re the best ass-fuck I ever had! I’d stuff your anus anytime you little whore". 

Han går och jag hör dörren smälla igen bakom honom. 

Jag blir frisläppt och jag är helt utpumpad, knäsvag, kladdig, stjärtöm men lycklig… Vi duschar av oss och klär på oss. Min grabb tar fram ett par glas och häller upp vin åt oss. "Nu kommer vi till den trevliga lilla knorren på kvällens äventyr". Jag undrar vad det kan vara. Han tar fram ett kuvert och ur det räknar han upp fyra hundradollarssedlar!! Jag är helt förstummat och vill slå till honom och riva sönder dem, men han skrattar bara då jag försöker komma åt honom. Vi fäktas på ett tag och han skrattar mer och mer. Efter ett tag kan jag inte annat än skratta jag också. Jag sjunker ner i stolen och kiknar av skratt. Gjort är gjort och häftigare upplevelse kan jag bara drömma om! Vi skålade för en lyckad kväll och god förtjänst! 

Ray? 

Han hade åkt hem morgonen efter så honom såg vi inte mer. Kan tilläggas att vi hade väldigt trevligt sen för pengarna!

/ Petra
Källa: https://www.onanera.se/threads/bunden-och-%C3%B6verraskad.183601/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar