tisdag 10 maj 2022

Vill ge min man en trekant i födelsedagspresent

Fråga 

Jag och sambon har länge pratat om vår gemensamma fantasi att ta in en tjej till i sängen. Nu vill jag överraska honom till hans födelsedag. Jag har planerat att resa bort med honom, ta en weekend på hotell för att komma bort från vardagen. Jag vet att man kan hitta tjejer på bc och andra sidor på nätet, men jag tycker det känns riskabelt och osäkert många gånger. Jag vet ju inte ens hur tjejerna ser ut. 

Mina funderingar har varit att kanske hitta någon ute? 

Men då är frågan, hur lägger man fram förslaget för en tjej man träffar tex ute på ett dansställe? Jag har haft tjejsex tidigare, och att flörta "på egen hand" klarar jag av, men av någon anledning är jag osäker när det gäller att fråga om just en trekant. Jag tror att jag är mest nervös för att tjejen jag frågar ska ta illa upp eller så. Jag längtar efter tjejsex, jag vill se min sambo njuta med en annan tjej och jag vill att han ska se mig och en annan tjej tillsammans. 

Så detta blir hans födelsedagspresent. 

För mig är det en självklarhet att använda skydd, och att åka till en annan stad. Jag vill ju inte hitta tjejen i kassan på vårt lokala Ica några veckor senare.... 

Så nu undrar jag om någon annan har upplevt något liknande? Har ni några tips på hur man går till väga? Jag har funderat klart över detta, vi är seriösa i vårt förhållande och inte de avundsjuka typerna någon av oss. Detta hade varit en perfekt krydda i vårt sexliv! 

Alla tips, råd och egna erfarenheter välkomnas! 

Svar 

Go for IT

Vi har haft trekanter etc i tre år utan att någon av oss blivit intresserade av de vi tar in. Skulle det hända någon gång i framtiden så är det inget som inte skulle kunna hända ändå. Jag blir iaf inte intresserad av någon pga att jag har sex med dem.. det krävs mycket mer än så. Då är det större risk att jag blir intresserad av någon på skolan eller liknande. Alla är olika och jag accepterar att de flesta "inte vill dela med sig" men jag gillar att se min kille med andra tjejer. 

Det tar inte bort det minsta av det speciella eller fina vi har. 

Det är en upplevelse vi delar med varandra helt enkelt. 

Jag gav min kille samma i julklapp för några år sedan. Hittade en tjej på BC och vi pratade och använde webcam. Att träffa någon man inte sett åtminstone på bild (och då menar jag helkroppsbild) är inget jag rekommenderar. Bilder på BC kan vara rätt så... missvisande.. som du säkert vet LYCKA TILL!

Källa:https://www.familjeliv.se/forum/thread/50094915-vill-ge-min-man-en-trekant-i-fodelsedagspresent-tips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar