tisdag 10 maj 2022

Tjuvkika 1

Fråga 

 Har du tjuvkikat på din granne, eller någon annan? 

Genom nyckelhålet på tjejernas toalett och sett nåt spännande? 

Spanat in i "fel" omklädningsrum? Överhuvudtaget har du sett någt du inte borde ha sett - av rejält intima saker? 

Svar 

 JAG vet inte hur vi gjorde, men på högstadiet efter idrotten lyckades vi småpojkar få upp dörren till tjejernas dusch, alla sprang in och skrek som djur, och tjejerna slog oss med allt som fanns där inne. Effter blev det ett jävla hallå med lärare och föräldrar, men eftersom alla 12 pojkar utom 2 gick in till tjejernas drog det hela över snabbt. 

Tjuvkika lite på människokroppar i omklädningsrummet tror jag alla gör, i alla fall jag! 

Tog en sväng till badhuset för ett tag sedan, och efter att ha spenderat någon timme där så är jag på väg till omklädningsrummet, och så passerade jag tjejernas. Det är lite dumt konstruerat så man kan se in lite grann mot vägen till duschen. Så med den lyckliga tajmingen jag hade, så passerade det en flicka på 17-18 bast förbi utan handduk just då när jag kikade in 

Högstadiet, tjejernas omklädningsrum Visst har man gjort sitt bästa för att få en glimt in i tjejernas omklädningsrum som yngre, lyckades flertalet gånger och varje gång jag fick en bra titt, så vart det den bilden jag hade i skallen när jag gick lös på snoppen" senare på kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar