tisdag 10 maj 2022

Knulla ung kille med enorm kuk

Jag har varit gift i flera år, i början av fyrtio och har ett bra sexliv med min man. Han jobbar mycket, och jag vet att han har lite kul medan han är på tjänsteresor. Det är okej med mig, vi har kommit överens om det hela. Jag har inte haft något själv på senare tid men vi har en regel att så länge det är säkert och inte påverkar vårt hemliv så spelar det ingen roll. Vi har dessutom en dotter som är i tonåren och vi vill inte att hon ska direkt känna till vad hennes föräldrar håller på med. Hon var ganska länge intresserad av grannkillen, som drog iväg och började plugga. Jag minns hur han var lång, smal och lite finnig fortfarande och han har nyligen kommit tillbaka igen. Han har helt förändrats, till en ung kille, en väldigt fin ung man. Han har fyllt ut och vuxit till sig på alla sätt och min dotter har blivit lite småkär i honom. Jag har inte uppmuntrat henne eftersom jag tycker hon är alldeles för ung för honom. Hon har börjat spendera mycket tid i sitt rum numera, och en dag gick jag in och upptäckte varför. Hon har haft ett intresse för astronomi, så hon har ett teleskop på sitt rum som hon brukade titta på stjärnorna med men nu märkte jag att den pekade mot grannhuset och specifikt in till hans rum. Jag log för mig själv när jag upptäckte det, tittade genom det och skämdes lite över att jag faktiskt tittade. Jag hade uppenbarligen valt ett bra tillfälle att spionera på honom för där gick han i rummet med enbart en handduk runt sig. Håret var vått och det var uppenbart att han precis kommit ur sängen. En ung kille som såg riktigt bra ut, rätt så god form och han hade något stort som putade ut under handduken. Även om jag var ensam hemma just då, men jag fick en stark känsla av hur fel det var att jag tittade men jag kunde inte sluta.. Jag såg hur han torkade håret framför spegeln nära fönstret och tog av sig handduken. Jag var som fastklistrad när det hände och såg hans fina långa, grova kuk. Han var renrakad med, vilket fick den att bara se bättre ut. Den var så stor fastän den var slak och han hade den största pung jag någonsin sett. Jag kunde känna hur det pirrade i min fitta medan jag stirrade på honom. Till min stora glädje tog han tag om sin kuk och pung där framför spegeln. Han började sakta runka den. Jag tittade som förtrollad, och började bli blöt medan hans kuk växte. Hans ollon var enormt och kuken verkade bara växa mer och mer ju mer han runkade. Han smekte sin pung och tog ett hårdare tag om sin lem. Han lutade huvudet bakåt och jag kunde se hur han flämtade medan han runkade hårdare och snabbare. Efter några sekunder kunde jag se tjocka strålar av sperma flyga på spegeln framför honom, jag trodde han skulle sluta men han fortsatte bara att mjölka ut varenda droppe ur sin mastodontkuk, det var då han tittade ut genom fönstret och jag flög instinktivt ned på golvet för att gömma mig. Det var så spännande att en ung kille gjorde mig så jävla kåt och jag gick in i sovrummet och tog en av mina sexleksaker. Det var den stora dildon och tog hand om mig själv, och fick den första av flera orgasmer. 

Några dagar senare hade jag huset för mig själv igen medan min man var på resa och min dotter hade rest bort med några vänner. Vädret var lite dåligt så jag bestämde mig för att åkta  iväg till vår simhall och gymma lite. Det var nästan folktomt i simhallen. Plötsligt när jag stod där och trampade vid sidan om bassängen så fick jag se honom, min unga granne komma upp ur vattnet en bit bort och jag kunde inte låta bli att titta på hans fina rumpa när han hävde sig upp. Men med tanke på vad jag sett senast så var det framsidan jag egentligen var mest intresserad av och bara tanken på hans väldiga snopp fick mig att rodna. Han gled in i herrarnas omklädningsrum och dörren slog igen efter honom. Då tog fan tag i mig Jag tittade mig snabbt runt omkring och det var ingen i närheten så jag hävde mig av cykeln och smög efter honom. När jag kom fram till skylten med herrarnas på så tvekade jag en sekund men det var fortfarande fruktansvärt lugnt och jag var hur som helst för kåt nu för att tänka förnuftigt så jag smet in och snart hörde jag ljudet av rinnande vatten. Försiktigt så tittade jag runt hörnet på ett skåp och där stod han spritt språngande naken med vattnet rinnande nedför sin unga vackra kropp och med sin stora fina snopp dinglande fram och tillbaka medan han tvättade av sig. Han såg inte mig för han blundade. Jag kunde inte låta bli att ta lätt på mig själv innan jag smet ut lika fort som jag smitit in och som tur vad var det ingen som märkte någonting. Jag var tvungen att rusa in i damernas omklädningsrum och så slet jag av mig kläderna och eftersom det var lika folktomt här som utanför så smekte jag mig till en underbar orgasm medan jag blundade och tänkte på hans stor, dinglande snopp. Tänk så stor den måste vara när den är erigerad. Tanken fick mig än kåtare och mina fingrar lekte fram ännu en orgasm innan jag snabbt fick sluta för jag hörde fotsteg närma sig. När skyndade mig hem, tog fram min sexleksak, slängde av mig kläderna och knullade mig febrilt tills jag åter fick orgasm efter orgasm, allt med tankarna på grannens härliga kuk. Jag drömde att det var den som stötte brutalt in och ut ur min fitta. Till sist var jag tvungen att sluta och fixa lite mat, men pirret, det fanns kvar. Tyvärr såg jag honom inte genom teleskopet så jag fick somna utan den trevliga avslutningen. 

Dagen därpå när jag vaknade, fortfarande ensam för min man skulle inte komma hem på ett par dagar till så hade vädret slagit om fullständigt. Det var en härlig sommardag så jag tog på mig min bikini och lade mig på gräsmattan för att sola lite. Jag har en ganska bra kropp fortfarande för min ålder, med tanke på att jag fått barn och bikinitoppen täckte knappt mina bröst och trosan lämnade inget åt fantasin eftersom det var en string. Ärligt talat så hade jag gått och tittat genom teleskopet igen dagen innan men var besviken att inte få se honom på sitt rum. Efter några timmar i solen så gick jag in i köket för att ta något att dricka när dörrklockan ringde. Jag öppnade dörren och där stod han, och han frågade om jag hade en extranyckel till hans hus eftersom hans föräldrar inte var hemma och han hade glömt sin nyckel. Jag sa till honom att jag inte hade det men att han kunde komma in en stund och vänta. Jag märkte hur han stirrade på mina bröst medan vi pratade och min röv när jag gick för att hämta min sarong för att klä på mig lite. Jag erbjöd honom lite att dricka och vi gick ut och satte oss på altanen. Han berättade att han hade varit på en intervju och han hade klätt upp sig för tillfället. Jag sade att han kunde få låna ett par av min mans shorts så han inte behövde bli svettig. Han tackade lite försynt ja och satte sig på solstolen mittemot mig. Jag hade solen i ryggen och tur var väl det, så han inte kunde se hur jag stirrade på hans skrev och fina kropp. Jag berättade för honom att min dotter skulle bli avundsjuk nu eftersom hon var förtjust i honom och han rodnade lite. Jag sade att hon fortfarande var ung, som en liten varning att hålla sig från henne. Han nämnde att han hade sett henne och fått uppfattningen att hon gillade honom men att han egentligen inte var så attraherad av yngre tjejer egentligen. Efter en halvtimme ringde det och jag skyndade för att svara. När jag kom tillbaka stod han i köket och frågade om det var okej om han tog något mer att dricka. Jag pekade på kylen och sade att det bara var att ta för sig. 

När jag gled förbi honom hände det något, vi både kände det och jag sade att han hade förändrats till en så snygg ung kille mycket sedan han flyttade för att börja plugga och att han måste ha en massa tjejer efter sig. Han stammade och berättade att han alltid varit förtjust i mig, jag kände att jag inte brydde mig om jag gick för långt, jag ville bara känna hans kuk i mig. Jag gick till honom, drog honom till mig och kysste honom. Han reagerade snabbt och kände hans tunga möta mig. Jag tog en av hans händer när vi började hångla och förde den till mina bröst. Han skyndade och förde in den under bikinitoppen och började smeka och nypa i min bröstvårta. Min hand gled ned över hans mage och in under shortsen och fick känna hans underbara grova kuk för första gången. Jag kände hur han började bli hård direkt och jag drog ner shortsen tills dem föll ner på golvet. Jag drog mig från honom och tittade ned, fnittrade lite när jag tog tag om hans styva lem, min hand nådde knappt runt den och utbrast, ”jävlar vilken kuk du har”. Min andra hand gled ned och tog tag om hans pung och jag visste att jag måste ta den i min mun. Jag ställde mig på knä och tog hans enorma ollon i min mun medan jag stirrade upp på honom. Han var så hård, jag kunde känna varje puls medan jag sög och slickade längs med skaftet. Han tog tag i mitt hår och tryckte mig mot honom, och jag tog så mycket av honom som jag kunde få in i min mun. Någon minut senare hörde jag honom säga att han kommer och kände tjocka strålar av sperma slå mot mitt svalj, hans kuk svällde och blev hårdare medan han kom. Jag slickade och sög upp varenda droppe från honom innan jag tog ut den ur munnen och var glad att se att han fortfarande var hård. Jag ställde mig upp, log och sa hur glad jag var att han fortfarande var hård för det fanns fortfarande saker han behövde göra. Jag tog tag om hans kuk, som om den var ett koppel, och ledde honom upp till sovrummet och knuffade ner honom på sängen. Hans grova kuk stod upp som en påle där han låg och tittade på mig. Jag knäppte upp toppen och drog sakta av mig bikinitrosan och blottade min nyrakade fitta. Jag tittade på hans ögon medan han studerade mina bröst och min glansiga fitta. Jag grenslade honom, kysste honom innan jag sträckte mig ned och förde hans kuk mot mitt hungrande hål. Jag tryckte mot och fick in några centimeter först. Han var den största jag någonsin haft och när resten av honom gled in kände jag mig uppfylld som aldrig förr. 

Sakta började jag röra mig upp och ner på honom, sakta ökade jag farten tills jag snabbt red honom hårt. Jag kände hur jag kom flera gånger i rad, jag skrev ut varje orgasm. ”Ta mig bakifrån, hårt!”, beordrade jag honom och hoppade av honom och ställde mig på knä. Jag tittade över axeln och såg honom ta tag om sin nu extremt våta kuk och han körde in den i botten. Inom en minut skrek jag av njutning att han skulle knulla mig hårdare och han tog tag om mina höfter och knullade mig som vansinnig. Jag kom några gånger till och var våtare än jag någonsin kunnat minnas. Jag ville se om jag kunde ta hans enorm kuk i min röv. Jag älskar analsex och ville så gärna ha denna ungkuk i min röv.

Jag beordrade honom att knulla min röv, vilken var redan väl insmord av mina fittsafter.

Han tryckte försiktigt in sitt stora ollon i min anal och jag började stöta mot honom och bad honom att stöta in i mig. Han stötte mot, gled in och jag kom igen. Det gjorde ont men kändes så skönt att ha en så stor kuk i min tajta lilla röv. Jag tror det var lite för mycket för honom med när han efter några stötar drog ut sin kuk och sprutade sin underbara sperma över min röv och fitta. Sen dess har jag väntat på nästa chans att få smaka på hans underbara kuk.

Källa: https://www.sexberattelse.se/ung-kille-med-enorm-kuk/

Lätt omskriven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar