tisdag 10 maj 2022

HUR BLIR JAG BÄTTRE PÅ ATT RIDA 2

1.Upp och ner istället för fram och tillbaka. Kraftiga stötar, med längre drag är trevligare än "gungandet" som lätt blir. Många tjejer sitter i princip och gnuggar klittan lätt framåtlutad, skönt för tjejer som enbart kommer av klitorisorgasm, trevligt förvisso, men känns i princip ingenting för män. Låt honom få utsikt är ett annat tips. Slappna av, ge dig hän, ta på brösten samtidigt, fingra på klittan, om du vill ha klitorisstimulans istället (driver alltid män till vansinne att se på).
 
En mjuk säng är absolut svårast att få till det i. 

För att få till kraftigare stötar och längre "drag" råder jag dig att gränsla med fotsulorna mot underlaget istället för att sitta på knä, och liksom squata honom istället. Börja med att rida när han sitter på en stol, om du har otränade muskler, eller varför inte golvet, hårt underlag är lättast att få stöd. Att rida på riktigt är ett ordentligt träningspass. Personligen tycker jag sängen ska flytta på sig, då rids det ordentligt :) 

En favorit för mig är att rida baklänges, mer stimulans av g punkten och lättare med rytmen. Baklänges i en soffa är det absolut lättaste sättet att rida enligt mig om du är ovan. Vinkeln blir lättare för benmusklerna. Lycka till! 

2.Något som fantastiskt är att mannen sätter dig på en pall eller stol och så är de bara att köra. Superenkelt att hitta både rytm och kötta på om du föredrar sånt;) 

Källa: https://www.familjeliv.se/forum/thread/79698208-hur-blir-jag-battre-pa-att-rida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar