torsdag 8 juni 2023

Annorlunda onani

Jag och min pojkvän hade planerat romantisk middag och lite sexuella aktiviteter efteråt. Jag hade laddat upp hela dagen och längtade något oerhört till kvällen när det bara skulle vara han och jag och vi skulle få varandra att njuta och komma multipla gånger. Jag hade förberett maten så vi kunde slänga i oss den snabbt och sedan gå vidare till det bästa, sexet. Men efter vi hade ätit och jag började hungra allt mer efter hans kuk fick han ett samtal och var tvungen att sticka iväg på ett brådskande ärende.

Jaha, vad skulle jag göra nu då? Min fitta hade skrikit hela dagen efter lite stimulans och jag såg ingen annan utväg än att tillfredsställa mig själv. Jag lade mig i badkaret och tänkte att jag skulle onanera med duschmunstycket. Sagt och gjort men det räckte inte, jag behövde något mer som stillade mitt begär. Jag steg upp ur badet och började rota igenom lägenheten efter min dildo men kunde inte hitta den. Mitt i letandet kom jag på att jag tagit med den till sommarstugan helgen innan och säkert glömt den där. Jag blev så besviken, vad skulle jag nu göra? Varken fingrarna eller duschen räckte till, vad fanns det som skulle göra mig nöjd?

Jag satte mig framför datorn och sökte på tips på saker man kunde använda när man onanerade, förutom dildos och andra sexleksaker. Jag kom in på en sida som tipsade mig om att fylla en gammal deo med glidmedel och sedan rulla den över fittan och detta skulle då kännas liknande att få den slickat. Jag gjorde som beskrivningen sa och fyllde en tom deo med glidmedel. Jag lade mig i sängen och särade på benen. Jag hade inga höga förhoppningar om detta eftersom jag fortfarande längtade efter min pojkväns kuk och hade haft höga förhoppningar om det, så ribban var ju redan högt satt.

Jag började rulla deon över min klitta och till min förvåning var det faktiskt skönt. Det klibbiga och glidvänliga medlet som kom ur flaskan gjorde att kulan rullade fint över min klitoris och över mina blygdläppar. Jag kände att jag började bli allt kåtare och hur min klitoris blev hårdare och hårdare. Men det var inte nog, jag ville ha mer! Jag ville ha något som trängde in i mig och knullade mig! Jag pausade mitt rullande och gick tillbaka till datorn. Jag läste vidare för att hitta fler tips. Det fanns ett par tips om att använda olika grönsaker och frukter, eller ja de tipsade att allt som fick plats i en kondom och hade en någorlunda avlång form skulle funka. Jag rotade igenom mitt skafferi men kunde inte hitta något med den formen. Jag kollade i kökslådor och skåp men kunde inte hitta något där heller.

När jag nästan var på väg att ge upp kollade jag i kylskåpet. Där låg den, en lagom stor morot! Jag blev genast mycket gladare och tog moroten. Jag gick tillbaka till sängen och tog fram en kondom ur byrålådan. Jag trädde på kondomen på moroten och lade mig ner igen. Jag rullade deon ett tag till och såg till att min fitta var våt och redo. När den var det tog jag moroten och förde in den i mig. Jag knullade mig själv med moroten samtidigt som jag rullade deoflaskan över min klitta. Jag njöt och stönade. Det här var ju riktigt skönt! Jag ökade takten och knullade mig själv allt fortare med moroten. Den var grov och lång, ungefär samma storlek som min sambos. Jag älskade hans kuk, den var både grov och lång och det kändes fantastiskt varje gång han trängde in i mig. Jag låg och fantiserade om min sambos kuk och hur det hade varit senaste gången vi knullat. Jag tänkte på när han tagit mig bakifrån och knullat mig vilt och hett.

När jag kommit en bit in i mitt fantiserande kände jag att det var nära. Jag ökade takten med moroten och rullade fortare med deon. Min fitta var nu alldeles kladdig efter både fittsafter och glidmedel men det gjorde det hela bara ännu skönare. Efter ett litet tag kom jag i en väldigt efterlängtad orgasm som gjorde mig helt utmattad. Jag slängde sedan ner moroten och deodorantflaskan på golvet och somnade skönt.

Morgonen efteråt vaknade jag fortfarande naken och nöjd efter gårkvällens händelse. Men bredvid mig satt min pojkvän på sängkanten, men moroten i ena handen och deoflaskan i andra, och log mot mig. Jag log tillbaka och drog sedan ner honom i sängen för att köra rond 2. 

Källa: https://erotikblogg.wordpress.com/2016/11/24/annorlunda-onani/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar