måndag 16 januari 2023

Kärlek på kontoret

Jag och Anna träffades på jobbet för drygt ett år sedan. Men även om den där härliga perioden då vi var nykära nu är över, så känner jag mig mer förälskad än någonsin i henne och jag blir mer kär för varje dag som går. Många i vår bekantskapskrets frågar hur det är att vara tillsammans med någon som man jobbar med, och jag förstår att de kan tycka att det lätt blir för mycket när man vistas under samma tak 24 timmar om dygnet. Men jag och Anna har aldrig besvärats av det, och vi känner väl snarare att det är underbart att få vara nära den man älskar. Sen har vi inte våra kontor vägg i vägg, och eftersom Anna är ekonomichef, och jag är IT-utvecklare, så är vi oftast på olika projekt som gör att vi inte träffas så mycket på kontoret. Men det gick ändå väldigt snabbt när vi blev ett par. 

Vi började ungefär samtidigt på företaget, och jag tror att vi båda tyckte det var skönt att umgås med någon som var i samma situation. I början var det mest hennes närhet till skrattet och vår gemensamma humor som gjorde att jag föll för henne, men sen blev jag mer och mer medveten om hur sexig Anna är. Vi har en elegant klädkod på kontoret, och Annas feminina former framträder tydligt när hon bär pennkjol och blus. Tillsammans med hennes högklackade skor ser hon också porrig ut på ett sofistikerat sätt. Jag älskar att se på henne när hon klär sig på morgonen, och det har hänt åtskilliga gånger att jag inte har kunnat hålla mig när hon står naken framför badrumsspegeln och gör sig i ordning. Anna brukar då oftast gå ner på mig, och det dröjer i regel inte långt tid förrän jag kommer. Anna vet av erfarenhet att en pilsk karl och rusningstrafik på morgonen är en dålig kombination, och just detta att hon bejakar min lust till henne är också en av alla anledningar till att jag älskar henne så mycket. 

I början av vårt förhållande var vi lite osynkade när det kom till sex. Anna är inte direkt "vanilj" om jag ska uttrycka mig försiktigt, och det tog nog ett par månader för mig att lära mig hur hon ville ha det. Det är dock bara med glädje som hon har lett mig in på nya områden, och jag som alltid sett mig själv som en mjukis blev minst sagt överraskad över hur mycket jag njöt då Anna bad mig att smiska henne första gången. I takt med att vi har lärt känna varandra har jag också lärt känna mig själv. Att jag gick igång så otroligt mycket på att se hur hon sväljer min sperma, var en dragning som jag upptäckte hos mig själv först efter att jag träffade Anna. Och jag njuter också av att sitta på mitt kontor och tänka på hur förvånade alla kollegor skulle bli om de fick veta att deras ekonomichef älskar att leka med sin killes sperma. Hela vår framtoning med stilfull klädsel och akademisk bakgrund, gör att vi alla på kontoret lyser "vanilj" långa vägar, men efter ett års förhållande med Anna kan jag bara konstatera att det är en tunn fasad. Utåt sett kan jag förstå att våra arbetskamrater ser Anna som en söt tjej som bakar muffins på helgerna och som pratar vårdat i alla lägen. Men när vi har sex är det som att Anna förvandlas till en annan person. Den omtänksamma och prydliga ekonomichefen blir då en vild och högt stönande sexgudinna, som säger, och gör saker som ingen av våra kollegor skulle kunna föreställa sig på långa vägar. Trots att vi varit tillsammans i över ett år, och numera är sambos sedan ett halvår tillbaks, så ligger vi med varandra nästan varje dag. På helgerna sker det oftast i sängen, men på vardagarna blir det där vi befinner oss. Om Anna står i köket och lagar mat händer det att hon drar upp sin kjol över rumpan, och då vet jag vad hon vill. Om vi ligger i soffan och myser, dröjer det oftast inte länge förrän våra händer letar sig neråt på varandra. Och om Anna står i duschen kan jag göra henne sällskap, fastän jag nyligen har duschat. Hon älskar när jag tvålar in hennes kropp och det är skönt att kunna spruta min sats över henne utan att bekymra mig för droppande sperma på golvet. Men den senaste veckan har vi dock varit lite off, vilket antagligen har att göra med att vi båda har haft fullt upp på jobbet.

Det var nu fredag och vi hade inte legat med varandra på fem dagar, vilket för oss var olidligt lång tid utan sex. Framåt eftermiddagen var jag därför exalterad över att få åka hem och dela en flaska vin med min älskade. Trycket mellan mina ben var högst påtagligt, och tanken på att vi var tvungna att sitta i en bil hela vägen hem innan vi fick kasta av oss kläderna, gjorde mig frustrerad. Normalt sett jobbar vi till fem på kontoret, men redan runt halv fem-tiden började folk att ta helg. Jag skickade ett sms till Anna: "Ska vi åka hem snart? ;)" Anna svarade att hon hade ett par saker kvar att fixa innan vi kunde åka hem. Så jag satte mig i personalköket och läste tidningen för att få annat än sex att tänka på. När klockan hade tickat förbi fem, var hela kontoret tomt och jag kände hur rastlösheten började krypa i kroppen. Mobilen plingade till och det var ett sms från Anna: "Jag är strax klar hjärtat. Kommer du över till mitt kontor?" Jag reste mig med en suck från stolen, och gick med tunga steg mot Annas kontor. När jag kom fram var det släckt inne på hennes kontor, och hennes skrivbord gapade tomt. 

 Hallå? sa jag med en försiktig röst, och tog upp mobilen igen för att kolla sms:et. Sa hon inte att jag skulle komma till hennes kontor? 

 Här inne! Det var Annas röst som kom från kopieringsrummet. 

Jag gick dit och när jag kom in i kopieringsrummet fann jag Anna sittandes på kopieringsmaskinen med benen isär. Hon hade dragit upp kjolen över höfterna och jag såg hur hennes safter blänkte mellan benen på henne. Hon log spjuveraktigt mot mig, och jag log tillbaks medans jag skakade lätt på huvudet som en gest för att visa hur galen jag tyckte hon var. Jag vände mig om igen och tittade ut över kontorslandskapet för att försäkra mig om att vi var ensamma på kontoret. Sedan tog jag av mig min kavaj och gick fram till min kära sambo. 

Du är galen, vet du det? Viskade jag i hennes öra. 

Jag vet. Svarade hon med ett litet skratt. 

Jag gick ner på knä och började kyssa henne på insidan av benen. Anna lade sina händer bakom mitt huvud och tryckte mig mot hennes blöta fitta. Anna har alltid varit väldigt bestämd i sängen, och det var ingen tvekan om att hon var lika kåt som jag efter vår sex-fria vecka. Min mun trycktes hårt mot hennes kön och jag började slicka henne intensivt med en gång. Jag älskar smaken av hennes safter och jag tryckte in min tunga så långt jag kunde. Anna stönade högt och även om jag visste att vi var ensamma på kontoret, så var jag ändå orolig att någon skulle höra oss. Det tog inte lång tid för Anna att komma, och när hennes orgasm hade ebbat ut tog jag på mig kavajen och tog tag i hennes hand. 

Kom nu älskling, så åker vi hem! Sa jag med något utav en förälderaktig ton. 

Kopieringsrummet i all ära, men sex i sängen hemma väntade kände jag. Anna hoppade ner från kopieringsmaskinen och började knäppa upp sin blus. Vi är inte klara här älskling! Sa hon och drog mig in till hennes kontor. Jag vill att du knullar mig på skrivbordet. Sa hon med en bestämd röst samtidigt som hon började knäppa upp mina byxor. Anna lade sig på sitt eget skrivbord som var fullt av papper och pennor. Jag ställde mig framför henne och gled retsamt med ollonet mellan hennes blöta läppar. När jag sedan trängde in i henne, kände jag hur otroligt mycket jag har saknat henne under veckan. Hennes fitta var som gjord för min kuk, och vi passade perfekt ihop. Anna vred sig hetsigt medans jag knullade henne, och hennes datorskärm välte av från skrivbordet när jag ökade takten. Efter några minuter reste hon sig och tittade omkring sig. Hennes blick fastnade på en tjock rapport som hon nyss hade gått igenom. 

Här, ta den! Sa hon uppmanande, och vände sig om. Anna stod nu framlutad över skrivbordet, och jag började rulla ihop den tjocka rapporten så hårt jag bara kunde. Jag trängde åter in i henne, och jag visste exakt vad hon ville att jag skulle göra nu. Jag grabbade tag i hennes nackhår med vänsterhanden, och med den ihoprullade rapporten i min högra näve smiskade jag henne på rumpan, samtidigt som jag knullade henne så att hela skrivbordet skakade.

Hårdare! Skrek Anna. 

 Jag märkte tydligt hur hennes fitta började krama runt min kuk, och jag fick koncentrera mig hårt för att inte komma före henne. Annas sammandragningar var så kraftiga att jag var tvungen att stanna upp helt medans hon kom. Jag släppte den ihoprullade rapporten och lutade mig över min älskade flickvän som låg och hämtade andan efter vad som verkade vara en ovanligt kraftig orgasm. - Tack älskling! Viskade hon med en flämtande röst. Anna visste att jag inte var långt ifrån att komma, och att jag ville spruta i hennes mun. 

Kom! Sa Anna och tog min hand. 

 I samma ögonblick som hon lejde mig ut från hennes kontor, visste jag vart vi var på väg. I slutet av korridoren låg vår VD:s kontor, och det kändes uppenbart att Anna hade tänkt ut det här i förväg. 

Sätt dig. Sa Anna, och drog ut vår VD:s skrivbordsstol. Jag satte mig i stolen och Anna gick ner på knä. Med en hungrig blick började hon suga av mig, och det finns nog inget som gör mig så kåt som att se henne sluka hela min kuk. Anna tittade upp på mig och såg djupt in i mina ögon. Jag vill att du fyller min mun med din sperma! När jag så äntligen kom var det utan några tvivel den mest kraftfulla orgasmen jag fått under hela vårt förhållande. Jag såg bokstavligt talat stjärnor för ett ögonblick, och jag njöt oändligt av att se hur Anna fortsatte att suga i sig dropparna som rann ner för mitt hårda skaft. På den efterföljande måndagen kom vår VD oannonserat in på mitt kontor innan jag ens hunnit dricka morgonens första kaffe. Pulsen steg kraftigt, och jag började svettas en aning. "Sa inte du en gång att du ville ha en sån stol som jag har?" frågade VD:n. "Eh, jo svarade jag med en lättad röst. "Ta min då, för jag har hittat en annan som jag vill ha" svarade VD:n entusiastiskt. Jag log inombords och tänkte att det finns sämre sätt att börja en måndag. 

Källa: https://sverigesradio.se/artikel/5517088 /A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar